Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
priscilla01

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@melvintje dat zal ik ook ook zeker niet doen. Heb er al mail over gestuurd. En de website is actueel. Gisteren stond er nog leverbaar vanaf 11 april.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
@priscilla01

Mooi, laat je ons weten wat daar vanuit komt, of mij via PM, want hier klopt namelijk iets niet, het komt er op neer dat pre orders kunnen stikken bij die site, je weet iederegeval wel voor de volgende keer dat je daar niks moet bestellen/reserveren
Ric1988

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb de galaxy s5 maandag besteld op de site van Vodafone (met verlenging), maar ik heb tot nu toe nog niks ontvangen 😞

Is het normaal dat sommigen het wel al hebben en anderen niet?
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
@Ric1988 De pre orders zijn allemaal verstuurd, ligt nu in handen bij PostNL, wel een 3S code ontvangen?
Ric1988

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@melvintje
Nee, de laatste mail die ik heb is de orderbevestiging.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
@Ric1988 Dan raad ik je aan om via de smartphone crew of social media contact te zoeken, is voor vele hier de oplossing geweest
Ric1988

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@melvintje
Ga ik doen!
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Laat het weten of het gelukt is?
Rickert1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Om een hoesje te kunnen aanvragen moet je naast een kopie van de pakbon ook een kopie van de streepjescode meesturen. Welke streepjescode gaat het hier om? Die code boven het imei nummer? Ik hoop niet de kleine streepjescode hier onder, want dat is precies waar de sticker is doorgescheurd om de doos te openen 😛
WesleyNL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niet alle pre orders zijn verstuurd.

Gisteren via chat kreeg ik iemand die zei dat onderweg was. Aangezien ik geen code had ontvangen vroeg ik aantal uur later nog een keer toen kreeg ik te horen dat mijn pakket niet onderweg was maar gereed was gemaakt en nog daar was en morgen (zaterdag) verstuurd werd. Ik op zaterdag weer vragen naar code was het nog daar en weer niet verstuurd.

Ben gewoon zwaar belazerd, Als ik dinsdag nog niet ontvangen heb en krijg hem later stuur ik dat pakketje terug en cancel ik mijn verlenging en ga ik naar andere provider.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Vreemd, @AstridG gaf aan dat alle pre orders onderweg zijn
bachir1988

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@NiFa Ik was vandaag na de vodafone winkel gegaan.. die zeiden dat dit heel raar was. Ze zeiden ook : als samsung zo'n leuke actie heeft waarom dan niet voor 8 april? Dan laat je de vaste klanten ( preorders ) gewoon stikken en straf je eigelijks voor de preorder! Dan hadden we net zo goed vrijdagochtend in de rij kunnen staan ! Hij zei ook tegen mij. Bel maandag nog es de klantenservice van Samsung en leg het verhaal uit! En als ze zeggen tja had je hem maar laten moeten bestellen dan zeg ik dus gewoon dat we gestraft worden omdat wij hem gepreordert hebben! Als iedereen dit nou eens doen, maybe krapt samsung zich dan eens achter de oren
jasperpaap

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb afgelopen vrijdag al met Samsung gebeld, omdat het inschrijfformulier bij mij constant een andere fout geeft, namelijk adres onvolledig (ook al is deze wel volledig). Iemand anders ook dit probleem gehad?

Samsung vertelde toen dat de site van het inschrijfformulier niet klopte en dat ze eraan werken. Als het goed is moet hij het na het weekend doen. Verder had ik ook het probleem met de preorder voor de actie periode en de Samsung medewerker zei toen dat ik maar gewoon als datum de datum van het versturen van het pakket (in mijn geval 10 april) moet invoeren, zodat ik alsnog de gear fit kan ontvangen.
jeroen88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij mijn galaxy s5 valt elke keer de wifi uit, terwijl ik die optie voor automatisch aan/uit zetten niet aan heb staan.
wie weet waardoor dit komt?

het is echt ******* irritant
NiFa

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@jasperpaapIk heb zaterdag telefonisch contact gehad met Samsung en hun zeggen dat ze er niks aan kunnen doen, dat het nou eenmaal de voorwaarden van de actie zijn en als Vodafone ons een sms heeft gestuurd dat we de Gear Fit krijgen ookal heb je voor 7 April een contract afgesloten dan ligt dat aan Vodafone en moeten hun het regelen.

Een andere datum invullen heeft geen zin, heb ik ook geprobeerd, hij controleert het telefoonnummer wat je invult en ziet wanneer het contract afgesloten is.

@bachir1988tja, die mening van de Vodafone medewerker deelt iedereen denk ik, maar het moet nog blijken of Vodafone er wat aan gaat doen. Stel dat er 1000 bestellingen voor 7 April waren en Samsung werkt niet mee, dan zou Vodafone dus zelf 1000 moeten gaan aanschaffen bij Samsung om ze alsnog aan ons te leveren. Dat moet ik eerst zien en dan pas geloven.

Maar, nadat ik gister met verschillende medewerkers van Vodafone en Samsung contact heb gehad kwam ik uit bij eentje (Tamara) die een onderzoek is gestart.(Ik vind het toch vrij apart dat Vodafone hier niks over weet, maar goed). Zij zou mensen aansturen om zo snel mogelijk hier op het forum te antwoorden over hoe en wat. Dus als iedereen hier zou kunnen reageren wie hetzelfde probleem heeft (EN maandag natuurlijk bellen en aangeven) dan maken we nog kans.
aerox_2004

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik voel me ook dik genaaid. Ik verwacht wel de service van vodafone om mij wel die gear fit te verschaffen. Aangezien ze allemaal dingen vertellen die niet waar zijn.
had vrijdag een man van support aan de lijn die zei dat officiele release datum van vodafone op 15april was... even later las ik hier dat mensen hem al hadden, en op FB. Las ik 10 april al dat iemand m had.
als ik die gear fit niet krijg dan stuur ik de rommel terug en zit ik mijn abonement wel uit tot eind juli en stap ik wel over naar kpn... veel betere 4g dekking ook. Vodafone liegt en bedriegd ben al zowiezo 6 jaar klant. Mijn partner zeker 10 jaar. Maar dit slaat alles.. zoiets verwacht je niet van zon bedrijf.

heb gewoon de geat fit bericht gehad dus ik zal m krijgen ook!!! Staat ook op de site. Op de vodafone site staat niet dat je m pas na 7 april besteld je er recht op heby.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal, ik begrijp dat er wat verwarring is over de Gear Fit bij pre-orders. De actie loopt vanaf 7 april maar juist omdat we vaste klanten en de echte S5 fans willen belonen voor hun trouw hebben we ook voor jullie de mogelijkheid gecreëerd om deel te nemen aan de actie

Het werkt als volgt:

1. Heb je voor zeven april besteld
2. Heb je bericht gekregen van ons dat je deel kunt nemen aan de actie (bv via sms)
3. Vul dan als besteldatum 7 april in

Je kunt dan gewoon deelnemen aan de actie 🙂
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Ik heb mijn s5 nog niet eens :@
Vandaag poging 3 om aan mijn track & trace te komen...
moeilijk moeilijk moeilijk allemaal volgens de chat medewerkers.:(
berndvelthuis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Top toestel! Heb hem vrijdag ontvangen en sinds gisteren loopt hij continue vast. Kan net mijn wachtwoord invoeren na het opstarten en dan doet hij nix meer. Fabrieksfoutje?
Staphenie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Even een vraagje over een fit gear, ik lees nu pas dat als je hem voor 7 april bestelde dat je dan 07-04-2014 moest invullen.. Ik ontving eergisteren mijn telefoon en had bij beide datums 12-04-2014 ingevuld, ik hoopte dat ze met de ontvangstdatum genoeg zouden nemen. Wat moet ik nu doen? Mezelf opnieuw aanmelden als dat mogelijk is, of denken jullie dat het niet zoveel uitmaakt, aangezien ze de datum toch nakijken? Groetjes 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic