Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@melvintje Vind je nou ook niet dat Vodafone de klanten op de hoogte kan houden over de status van haar bestelling? Of moeten we als klanten daar steeds zelf achterna? Als ik op 4 maart heb gepreordered, dan verwacht toch echter dat ik op de dag van de release in ieder geval een berichtje over de status van de bestelling mag ontvangen?

En sinds wanneer mag de klant zelf kiezen door welke bezorgdienst haar pakket mag bezorgd worden? Als er opties in deze keuze aan mij zou aangeboden worden, dan wist ik het wel.

Begrijp me niet verkeerd, Vodafone is absoluut niet elke x de schuldige, maar wie moet ons dan op de hoogte houden over de status van onze bestelling? Is dat Vodafone of PostNL? De bestelling wordt gemaakt bij Vodafone, dus waarom zouden we nou PostNL de schuld geven? Het is gewoon te erg voor woorden, dat ik nu al weken wacht en dat Vodafone geen enkel bericht heeft achtergelaten over de status van mijn bestelling.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
@abalesar

Dat Vodafone je op de hoogte moet stellen ben ik met je eens, Maar mocht dit kunnen lukt dit natuurlijk ook niet altijd aangezien er meerdere mensen(honderden/duizenden, ken geen precieze cijfers) besteld hebben/gepreodered,

wat ik bedoel betreft levering is dat Vodafone bij deze kwestie(telefoons S5) geen gebruik zou moeten maken van PostNL, ik weet en misschien meerdere mensen dat dit geen geweldige verzendmaatschappij is, heb er zelf meerdere malen ellende mee gehad.

Zoals ik zei ben ik het eens dat Vodafone je op de hoogte moest houden en zeker met een bestelling van 3 maart, maar als een maatschappij als PostNL dit niet kan handhaven(levering op release) en Vodafone niet op tijd kan zender aangezien er veel vraag naar is/was dan moet er dus wat aan de hand zijn met de communicatie tussen Vodafone en PostNL

Bij Vodafone zijn nu alle pre orders verstuurd(volgens @AstridG haar bericht, dus ligt het nu in handen van PostNL
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@melvintje Ik snap nu waar je probeerde heen te gaan betreft de levering en de zender daarvan. Echter vind ik de service die wordt aangeboden toch minimaal. Ik denk dat er meerdere klanten nu opgejaagd worden door Vodafone en de volgende x weg blijven. (oftewel niet verlengen).

Ik bedoel als vaste betrouwbare klant, niet alleen met verlengen, maar ook keurig en tijdig betalen van de facturen, je op zijn minst een beetje extra service verdient. Goed voor het moraal van de klant als je voelt dat je met meerwaarde wordt behandeld.

Ik dacht ook echter dat de bestellingen op volgorde zouden afgehandeld worden aan de hand van e pre order lijst. Oftewel wie het eerst komt wie het eerst maalt. Maar blijkbaar is dat niet zo, of Vodafone heeft alles naar de zender(s) verstuurd en heeft zoiets van gewoon bezorgen die handel, of er is indd communicatief iets niet in orde.

Overigens nog steeds wachtend op een e-mail, sms of dergelijke over de status van mijn bestelling.
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Same story here. Geen nieuws, geen sms/email geen telefoon. Maar hopen dat ik dinsdag iets mag ontvangen. Postnl komt niet op maandag 😞
bachir1988

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo, ik heb ook de s5 gepreordert op 7 maart en gelijk verlengt! Met het duurste red abbo die er is! Nu heb ik net met samsung gebeld en die zegt dat je alleen de de FIT krijgt als je hem vanaf 7 april gekocht hebt tot eind mei! Dit slaat toch nergens op? Ik heb wel een smsje gekregen dat ik er recht op had. Maar blijkbaar gaat samsung nu moelijk doen? Wat weet vodafone hier van?
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@Ilandv Via de Smartcrew chat mijn 3S code verkregen. PostNL bezorgd morgen mijn toestel. Gewoon nog een x proberen op de chat! Succes!
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@abalesar
thx voor de info Chat had geen t&t code helaas.
Jee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan im alles overzetten met het programma Kies, van S2 naar S5?
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
@abalesar
Inderdaad. ben het met je eens

Ben zelf ook klant van Vodafone, maar kan pas verlengen in november helaas(Dus kan niet volledig met je meepraten) Wat ik altijd doe is deze in de winkel halen, maar bij dag op release van een toestel kan dit nogal onhandig zijn omdat het dan erg druk is.

Waar ik het wel mee eens ben is inderdaad dat er wat meer service geboden mocht worden, maar als er een hoop dingen behandeld moet worden betreft de levering van de S5 kan het voorkomen dat het druk is. en vertraging is tussen levering en communicatie, misschien zelf tussen Vodafone en PostNL, heb wel inmiddels gelezen dat je je 3S code heb en hoogwaarschijnlijk je toestel morgen gaat ontvangen

Een tip aan ieder volgens ons waardevolle @AstridG zijn de pre orders opgestuurd en nu in handen in van de levering en PostNL, Heb je dus ook nog geen 3S code ontvangen neem dan contact op met Vodafone, social media of smartphone crew(webcare)
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@bachir1988
Vreemd, bij je S5 levering is toch een voucher meegeleverd voor de gearfit? Althans dat heb ik begrepen
bachir1988

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jaa dat klopt ! Op de doos van vodafone staat dat je hem moet aanmelden op de samsung site! Gedaan en dan staat er dat de actie niet geld voor 7 april! Heeeel apart! heb je de duurste abbo al 8 jaar vodafone klant, gaan zo dit soort rare streken uit halen
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik kan nog nergens de aanvraag vinden voor de gratis hoes die he kan aanvrage.
shoarmabal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
slaat helemaal nergens op, waarom krijg je geen samsung gear fit als je ook nog hebt gepre-orderd, kan iemand van vodafone me dit ff uitleggen
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@shoarmabal
Ik denk om dezelfde reden als waarom je met een preorder en abbo verlenging meer betaald, dan een nieuwe klant die hem in de winkel haalt. Vodafone NEDERLAND naa1t bestaande klanten Ipv ze te koesteren. Maar geloof mij, marketing technisch gaat ditzelfde uiteindelijk opbreken.
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Lindseyjaylee
Hoi de actie voor de gratis scoren (hoesje) is volgens mij afgelopen. De timer is gestopt op de Samsung website http://www.europe-samsung.com/tijdvooreengalaxys5/mobile/
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
De code heb ik al maar op Samsung.com/promotion staat die er nog niet bij om aan te vragen met die code
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik zou ff wachten tot maandag a.s. Misschien moet men de website van Samsung nog aanpassen
Mvg
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Lindseyjaylee
Hoi je moet naar de volledige promotie website van Samsung gaan, niet de mobiele versie. Daar staat de promotie voor de s-cover wel op
Mvg
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Oké bedankt
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Vraag me af of Samsung de pakbon accepteert die er bij zit aangezien er geen imei nr enz opstaat
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic