Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Er is mij net bevestigd dat alle toestellen uit de pre-orders onderweg zijn. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.
De gouden versies worden begin volgende week verstuurd.

Kom je van een andere aanbieder naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.

Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
Ik zie dat jullie via verschillende kanalen informatie zoeken, wat begrijpelijk is. Ik zou ook zitten popelen om aan de slag te kunnen met dit geweldige toestel ;). Je kunt er vanuit gaan dat de algemene info die we hier geven geverifieerd is en daarom klopt.
Livra91

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb een paar weken terug mijn abonnement verlengt en heb gekozen voor een galaxy s5 alleen mijn telefoon is nog niet binnen, althans mijn abo is al gestart maar heb geen bericht over wanneer mijn telefoon wordt geleverd

tevens kreeg ik ook een sms van vodafone met de vraag of ik een samsung gear fit wil en dat er ik voor gebelt zou worden maar dat is ook nog niet gebeurt gaat dit allemaal nog gebeuren?


Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Bedankt Astrid 🙂
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Graag gedaan @Ilandv
En nog bedankt voor je lieve reactie tussendoor 😄
Myronnn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste mensen, Ik wil jullie graag mededelen, dat ik zonder een email of sms toch mijn Galaxy 5 om 13:00 uur heb gekregen.

wacht rustig af en succes allemaal.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ook ik krijg mijn telefoon vandaag nog!
Als ik jullie was zou ik even een van de chat medewerkers aanspreken. Bij mij is er waarschijnlijk iets fout gegaan met de mail waardoor ik geen 3S code heb ontvangen.
Deze heb ik zojuist gekregen van de medewerker.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @Livra91

In dit topic heeft Vodafone Moderator AstridG zojuist het volgende antwoord gegeven aan een forum-lid met dezelfde vraag:

Begin van de quote:
"Er is mij net bevestigd dat alle toestellen uit de pre-orders onderweg zijn. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers. De gouden versies worden begin volgende week verstuurd. Kom je van een andere aanbieder naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag. Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn. Ik zie dat jullie via verschillende kanalen informatie zoeken, wat begrijpelijk is. Ik zou ook zitten popelen om aan de slag te kunnen met dit geweldige toestel . Je kunt er vanuit gaan dat de algemene info die we hier geven geverifieerd is en daarom klopt. "

Einde van de quote van Vodafone Moderator AstridG.

Nog heel even wachten, dus.

In de tussentijd kun je wel alvast kudo's toekennen aan Moderator AstridG en aan mijzelf 😉
Dank daarvoor. En heel veel genoegen toegewenst met je Samsung Galaxy S 5 , zodra je deze binnenkort ontvangt.

Succes !

Netwerker
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Haha thanks @Netwerker 😄
Ik heb de topics bij elkaar gevoegd.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Veel Contact gehad met Vodafone,

Medewerker 1: Ja nee sorry kan ik niet inzien
Medewerker 2: Ja nee sorry moet handmatig verstuurd worden
Medewerker 3 (@AstridG): Ik heb hem door gestuurd, vreemd dat medeweker 2 dit niet gelijk doet (@rick van smartvode chat, Nog nooit zo;n brutale medewerker gesproken)

Uiteindelijk blijk dat ik hem pas Dinsdag krijg... Diep teleurgesteld in vodafone...


jeltooo

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oei, bij het bestellen van mijn gear fit krijg ik de volgende foutmelding:

"Het Vodafone contract is afgesloten buiten de actieperiode (7 april tm 30 juni)."

???

xsamanthaa94

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn s5 besteld in een vodafone winkel en ze zouden een sms sturen als ie binnen was. Maar weet iemand hoe de levering in de winkels is? Ik heb tot nu toe niks gehoord en had toch graag gehoord of de telefoon een dag later zou komen alsdit het geval is.
swen91

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Erg jammer dat je een telefoon extra pre-orderd om hem op tijd te mogen ontvangen, zie ik nu dat mijn telefoon morgen pas binnekomt. Normaal als je een game pre-orderd krijg je hem op de dag van release 🙂 beetje jammer dit... hopen dat je wel nog gewoon het hoesje en de gear fit kan bestellen, anders is dat echt een domper....
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb de S5 op 4 maart gepreorderd en heb tot nu toe nog steeds geen enkele informatie binnen gekregen. Volgende x maar dus gewoon wachten op de dag van release om daarna maar mijn abonnement te verlengen in de winkel zelf.

#gefrustreerd!
swen91

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

abalesar
Heb je een account bij postnl ? Ik heb nog geen mail ontvangen maar zie het wel tusse mijn pakket staan : mijnpakket.postnl.nl


abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@swen91 Ik heb een mijnpakket account. Alleen geen idee hoe ik mijn pakket erop krijg.
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb trouwens ook nog geen 3S code ontvangen
NiFa

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dit is echt de grootste onzin ooit. Wat is het nut van pre orderen als je het niet op de release dag krijgt? hadden we net zo goed naar de winkel kunnen gaan.
Terwijl KPN wel vandaag geleverd heeft.

Servicedesk is een grote grap, niemand kan een antwoord geven op welke vraag je ook stelt.

Schande dit! Jullie hebben me wekenlang elke dag gebeld en gebedeld om het contract te verlengen en nu het eenmaal verlengd is hebben jullie maling aan de klant.
Sabra

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
Vanmorgen een bericht ontvangen van Postnl dat mijn pakket bezorgd zal worden tussen 12:00 uur-14:00uur.
Nu was er niemand thuis en heeft de koerier niets achtergelaten.
Pakket is om een of andere reden geannuleerd en wordt geretourneerd naar vodafone.
Na over en weer te hebben gebeld met vodafone en postnl kan niemand mij vertellen waarom mijn galaxy s5 geretourneerd wordt.
Koeriek geeft aan adres ongeldig, terwijl het toch echt mijn adres is.
Ik wordt zo moe van vodafone,nooit kunnen ze in 1x wat goeds doen bij mij.
Nu werd er mij verteld dat ze er niets aan kunnen veranderen, ik eind volgende week contact met de verkoop afdeling moet opnemen (waarvan ik niet verder kom dan het menu omdat het steeds uitvalt) en dat mijn pakket dan pas opnieuw verzonden zal worden.
Is toch om gek van te worden?
Ik vind dit onwijs slordig en vind niet dat vodafone mij nog 2 weken kan laten wachten door een of andere stomme fout/reden van de koerier!
Wat nu?
DayenneNova

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft iemand de Galaxy S5 al ontvangen? Ik probeer namelijk al de gehele dag vodafone te bellen of te berichten op Facebook.. Maar als je belt wordt er steeds opgehangen??! En op Facebook reageren ze niet.

Ik zou de telefoon vandaag ontvangen.. En ik weet het, de dag is nog niet om.. Maar ik baal ontzettend dat niemand zekerheid kan geven.. Of gewoon antwoord kan geven aan de telefoon! i.p.v. ophangen.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Wat ik hier niet begrijp is dat vodafone altijd de schuldige is, vodafone stuurt zijn pakketten gewoon naar het adres wat je hebt opgegeven heb of het adres die geregristeerd staat bij vodafone, er zit ook nog een partij tussen die PostNL heet, die zijn ook niet altijd netjes met verzendingen

Er moet ook begrip voor zijn dat honderden mensen deze telefoon gepreordered hebben, waardoor er altijd vertraging kan oplopen, en zeker bij PostNL die veel dingen verkeerd doet

Jammer dat er dan ook in deze kwestie voor PostNL is gekozen als verzendmethode, had je beter met UPS of DHL kunnen doen, of een aparte koeriersdienst
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic