Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Zojuist de verkoopafdeling aan de lijn gehad. Meneer geeft mij de informatie dat de toestellen al bij PostNL staan en het een kwestie is over hoelang PostNL erover doet om het te bezorgen. Alsnog had ik graag gezien, dat het op volgorde van de pre order lijst zou afgeleverd worden, oftwel wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Wacht nog geduldig af op een smsje!
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@abalesar
Ik ben denk ik nu wel klaar met verlenging bij Vodafone. Ik zal het onthouden als ze mij bij einde abonnement weer 3x per dag gaan bellen of ik ajb wil verlengen 😞 Vodafone zou de preorder verlenging klanten tegemoet moeten komen, niet straffen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@jasperpaap Je kunt gewoon je oude simkaart blijven gebruiken als die nog in je nieuwe toestel past. Dan bewaar je de nieuwe simkaart als reserve. Deze kun je laten activeren als je merkt dat de kwaliteit van je oude simkaart achteruit gaat.
@allen Ik ben nog steeds voor jullie aan het lobbyen zodat ik in alle eerlijkheid iets kan zeggen over de levertijden en de acties. Zodra ik meer deel ik het met jullie
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ja idd mij werd ook verteld dat moest wachten op bericht van koerier... Maar wanneer dat is..... Geen idee 5/10 werkdagen zegge ze
jeltooo

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jullie moeten eens chatten met vodafone crew, heel erg behulpzaam!

Abbonement verlengd op 24 maart, heb nog geen email ontvangen over leveringsdatum. Net even gechat met vodafone en ik heb de barcode ontvangen! Tussen 4-6 leveren ze vandaag mijn telefoon;)


abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@Ilandv : Groot gelijk. Als trouwe klant voel ik totaal geen meerwaarde. Die extra MBtjes die je krijgt, waar ik echter niet eens aan toe kom maken het allemaal niet veel mooier als vaste klant.
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@AstridG
Hoi Astrid, zie het niet als een persoonlijke aanval hoor. Jij kunt er ook niets aan doen wat management beslist en doet je best . Maar hopelijk kun je onze teleurstelling wel begrijpen. Meer dan 200€ goedkoper Abbo in de winkel, zelfs zonder verlenging, tja weet niet meer wat ik moet zeggen, triest
Greedyetto

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
goed idee die chat 😛 die is al heel de dag onbereikbaar

Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Greedyetto
Lol ja, allemaal nieuwe klanten die zo slim waren om geen preorder/verlenging te doen en hun S5 net goedkoper in de Vodafone winkel gehaald hebben 😛
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Yess thnx voor tip! Mijne komt ook vandaag ook code gekregen
jeltooo

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
account bij mijnpakket.post.nl? Dan is je levering automatisch gekoppeld aan je account en kan je kijken of je pakketje onderweg is;)
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Half 1/half 3 staat erbij
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Greedyetto gewoon chatten via je app van vodafone tegoed meteen iemand eraan
Greedyetto

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
toch in de chat gekomen, nog geen track en trace code maar de telefoon ligt klaar in het magazijn. belachelijk
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hmzz das jammer ik kreeg nu net ook de sms van TNT
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Pre order al op 4 maart en waarschijnlijk pas vanavond een Track en trace nummer. Belachelijk voor woorden. Heb met meerder afdelingen van Vodafone gebeld en steeds weer een ander antwoord gekregen, terwijl de dame van de Vodafone crew chat mij de informatie wel kon geven waar ik naar opzoek was.

#badservice #medewerkersmetweinigkennis!
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Idd de chat heedt mij ook t beste geholpem half uur geleden werd me nog verteld door verkoopafdeling nog niks bekend je moet wachten... Niet dus..
larsnoen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb zojuist contact gehad met orderstatus via de telefoon, deze vertellen mij dat hij nog niet eens binnen is bij vodafone. Vervolgens lees ik hier dat mensen al een track and trace hebben. Gelijk even contact opgenomen met de chat via mijn telefoon en deze vertelt mij weer dat er nog niks bekend is. Heel vreemd weer!
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Even met smart phone crew chatten!
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb net contact gehad via chat, mijn toestel wordt niet vandaag geleverd, moraal= pre-order = betaal teveel / lever telaat 😞 #gemistekansvodafone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic