Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
Rickert1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hmm ik heb mijn abonnement ook op 7 maart afgesloten, heb echter nog niks gehoord helaas.
PransFenders

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik weet niet of dit relevant is. Maar mijn abbonement is actief gegaan met terugwerkende kracht op 7 maart.

Met andere woorden. Ik heb het Vodafone Red abbonement al een maand maar nog geen telefoon. Misschien dat ik daarom al eerder mijn SMSje heb ontvangen? Geen idee!

Ik hoop in ieder geval dat jullie ook nog het SMSje krijgen.
Rickert1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oja nu heb ik ook een SMSje gekregen :D. Hij wordt bezorgd tussen 8:30 en 21:30.
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb ook al 12 maart verlengt met de s5 en abbo meteen omgezet maar helaas nog geen sms of wat dan ook gehoord erover. Valt me tegen had gedacht hem vandaag te krijgen. Achteraf beter kunnen wachten en in de winkel kunne halen aangezien ze vandaag ook een super goeie aktie hebben ermee.
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hopelijk ontvang ik die sms vandaag dan ook nog...
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Gebeld met verkoop ik krijg hem niet vandaag 😞 moet wachten op een mail van de koerier kan nog paar dagen duren grrrrrr
Emiel1001

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik zag bij kpn dat ze eerst alleen zwart wit en blauw hadden. en nu toch ook goud.... kun je het nu nog eens na vragen?
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb mijn S5 op 4 maart j.l. al gepre-ordered en ben inmiddels al 4 jaar trouwe klant bij vodafone. Het minst wat je dan mag verwachten is dat Vodafone de trouwe klanten toch echter de voorkeur geeft, zodat je ook meerwaarde voelt voor het verlengen van je abbonnement.

In ieder geval dus nog geen SMS binnen gekregen. Hopen dat, dat nog gebeurt of dat er vandaag wordt geleverd.

Groeten.
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ja ik ook al heel lang klant 4/5 jaar met meerdere contracten maar helaas niks vandaag.
Moest maar afwachten wanneer kon ze me niet vertellen.
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Spijtig! Een extra beetje service voor de klantbetrouwbaarheid was wel op zijn minst op zijn plaats geweest.
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@Lindseyjaylee: Heb je trouwens gewoon contact gehad met de klantenservice van Vodafone via het nummer 1200? Of via 0800 0200043?
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik vind het triest van Vodafone dat je vandaag (ook nieuwe klanten) in de Vodafone winkels al de s5 kunt halen voor 42 euro per maand met Red Abbo terwijl je als bestaande klant met verlenging 52 euro per maand voor je preorder moet betalen. En dan heb je hem waarschijnlijk vandaag nog niet eens in huis. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor en de Vodafone verkoop binnendienst medewerker die ik net sprak ook niet. Misschien volgende keer toch maar geen Vodafone meer verlengen. *zucht*
Greedyetto

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb ik natuurlijk weer een vrije dag genomen zodat de beste man niet voor een gesloten deur staat, komt ie waarschijnlijk helemaal niet. er staat toch leverbaar vanaf 11 april, als ik dan mijn abbonement verleng voor die datum ga ik er vanuit dat dit ook 11 april blijft. het is elk jaar weer hetzelfde bij vodafone, en elke keer trap ik er weer in. ben als meer dan 10 jaar klant maar de l;aatste jaren heb ik het gevoel dat de bestaande klanten niet zo belangrijk meer zijn.

Hoe moeilijk is het om de mensen even in te lichten dat hun bestelling is vertraagd, dan weten wij ook waar we aan toe zijn. En dan is vodafone uitteraard nog niet goed bezig volgens de meeste maar het is in ieder geval netter dan wanneer jullie niets doen.
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Verkoop afdeling 08000560
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ja idd de winkel heeft vandaag een mooiere aanbieding dan wat ze mij verkocht hebben bij me mijn verlening 😞 en dan had je hem ook meteen winkels hebben er veel op voorraad
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Triest toch? Scheelt ff bijna 240 euro op een 2 jaar contract!
jasperpaap

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wil jullie vooral niet jaloers maken ofzo, maar om 10:05 stond postnl bij mij voor de deur en ik heb mijn S5!
Vodafone bedankt voor de snelle levering!
Een vraagje nog; Ik heb een nog nieuwe sim kaart erbij gekregen, maar die maakt nog geen verbinding met Vodafone en mijn oude sim kaart werkt nog steeds.. Verandert dit automatisch of moet ik iets doen?
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ja!! Ik heb nu red essential. Maar heb wel een extra kortjng gekregen ivm lange klant. Maar had idd voor dat zelfde maandbedrag een mooier abbo kunne hebben... Beetje jammer ja van vodafone.
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@Ilandv : Ik snap soms de gang van zaken ook niet. Als trouwe klant verwacht toch meer voordelen en kortingen. Maar als je dan deze op een rijtje zet en met elkaar vergelijkt. Zie je echter toch dat het verschil minimaal is. Zeer spijtig! En ik ben het met je eens. Het is nogaal scheef, dat je als vaste klant meer gaat betalen, dan een nieuwe klant.

Heb nu ook de klantenservice aan de lijn. Hier op de forum las ik dat Vodafone de toestellen al voor 11 april op voorraad hebben, maar echter vanaf 11 april mogen leveren. De dame die ik aan de lijn had wist mij te vertellen dat de toestellen nog niet binnen zijn. Beetje apart als ik dan lees dat Prans en Rickert als een 3s code van Postnl hebben ontvangen.
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Iedereen van klantenservice zegt wat anders.....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic