Fabienne-W

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S4 valt steeds uit!

Hallo,

Ik had een vraagje over mijn toestel die ik bij Vodafone gekocht heb.
Ik heb hem nu 4 maanden ongeveer en op het begin deed die het zoals het moest, ik had geen problemen.
Naar een tijdje viel die steeds uit, terwijl de batterij vol was, en ik alle updates altijd doe. Ik ben toen terug gegaan naar de Vodafone winkel en ze zeiden dat het aan de software kon liggen wat op de telefoon stond. Dus ze hebben toen mijn telefoon leeggemaakt en een nieuwe software erop gezet. Toen ging er 2 maanden voorbij en hij viel afentoe nog wel eens uit maar dat was een stuk minder dan dat die op het begin deed.
Nu merk ik dat het sinds een paar dagen weer is zoals op het begin, hij valt elke dag uit. En ik heb alles op me telefoon gecheckt me updates, en heb die allemaal gedaan maar toch blijft die steeds uitvallen.
Hoe kan dit?

Mvg. Fabienne
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Fabienne-W,

Vervelend joh!
Ik raad je aan om een back up te maken en het toestel daarna terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Mocht dit niet helpen raad ik je aan om het toestel het reparatietraject in te laten gaan. Als je een verzekering erbij hebt afgesloten betaal je 45 euro eigen risico. Heb je dit niet dan zijn alle kosten voor je eigen rekening.

Groetjes stevied86
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
stevied86 schreef:
Hey @Fabienne-W,

Vervelend joh!
Ik raad je aan om een back up te maken en het toestel daarna terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Mocht dit niet helpen raad ik je aan om het toestel het reparatietraject in te laten gaan. Als je een verzekering erbij hebt afgesloten betaal je 45 euro eigen risico. Heb je dit niet dan zijn alle kosten voor je eigen rekening.

Groetjes stevied86
lijkt mij eerder een garantie geval toestel is net 4 maanden oud 😉 dus als er niks geks mee is gebeurd valt dit gewoon onder de garantie

NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Fabienne,

Heb je toevallig een micro SD kaart in je telefoon gestopt die van een andere telefoon afkomstig is?

Dit kan namelijk doorgaans nog is wat restart problemen geven. Wanneer je de Sd kaart er uit haalt en je hebt deze problemen niet meer. Weet je wat de boos doener is.
Fabienne-W
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze hebben toen al bij de Vodafone winkel alles eraf gehaald en heeft een tijdje gewerkt maar nu heb ik het weer hetzelfde.
Fabienne-W
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inderdaad een sd kaartje erin zetten wat ik al best lang heb, heb die in nog 2 andere telefoons gebruikt. Dus zou dat het kunnen zijn?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Fabienne-W,

Ja probeer even een andere SD kaart, of even een poosje zonder. Dan weet je gelijk of het hier aan ligt.



Fabienne-W
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke zal het proberen. Dankjewel!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fabienne-W , ik ben benieuwd of het probleem inmiddels is opgelost met de adviezen in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic