Samsung0297

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S4 loopt vast bij vegrendelscherm en start spontaan opnieuw op

Hi allemaal,

Sinds 4 januari heb ik een Samsung Galaxy S4 na het verlengen van mijn abonnement in de Vodafone winkel (Amstelveen). Helaas ervaar ik (net als bij mijn vorige toestel, ook via Vodafone gekocht) problemen bij het gebruik van de Galaxy S4.

De telefoon is niet meer uit het vergrendeldscherm te halen. Wanneer het scherm vergrendeld wordt en vervolgens zwart wordt kan het meerdere malen per dag niet meer ingeschakeld worden. Zowel een druk op 'home knop' als de 'aan/uit knop' levert geen enkel resultaat op. Om de telefoon weer te kunnen gebruiken moet de aan/uit knop een aantal seconden vast gehouden worden om daarmee het toestel helemaal opnieuw te starten.

Verder herstart mijn telefoon spontaan meerdere keren per dag. Zonder dat de telefoon wordt gebruikt (bijvoorbeeld 's nachts op het nachtkastje) krijgt de telefoon een spontane reboot en moet de pincode weer opnieuw ingevoerd worden.

Beide erg vervelende problemen, zeker omdat het toestel 16 dagen oud is en gezien de snelle problemen met mijn vorige toestel baal ik er enorm van. Het toestel is al voorzien van de laatste software versie. Mijn vriend heeft ook een Galaxy S4, op dezelfde dag gekocht bij dezelfde Vodafone winkel en heeft helemaal geen problemen.

Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen zonder de telefoon een aantal dagen kwijt te moeten zijn?

Alvast bedankt!
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Ik denk dat @SamsungExpert wel een helpende hand kan bieden... :))
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi @Samsung0297

Ik ben niet@SamsungExpert maar ik zou eens proberen, sim / sd / batterij eruit voor een kwartier.
Daarna alleen de sim en de batterij terug plaatsen en eens (een paar dagen) kijken wat dan gebeurt.
Zou het probleem de sd zijn dan kom je er op die manier achter.
Dat is mijn gedachte.

Suuk 6

Groet,
Friesian.
JePe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hetzelfde probleem... Ik merk dat het vaak gebeurd nadat je 'veel dingen' doet... maar soms kapt ie er zo maar mee, zonder reden, en ... daarna helpt opstarten niet, accu eruit ook niet... Merk dat ik 'm eerst aan de lader moet hangen voordat ie weer wat doet.

Ik denk dat het bij mij aan m'n accu ligt, maar... als er een andere oplossing is, hoor ik die graag, want is nogal irritant. heb het nu paar keer gehad, terwijl ik m'n telefoon als navigatie gebruikte, beetje klote dat ie dan uitvalt als je geen navigatie meer hebt.

Verder heb ik 4G, maar die valt vaak binnenshuis uit, (of zoals gisteren rijdend in de polder). Herstart 'reset' dan vaak het ontvangst weer, dus vermoed dat het aan m'n toestel ligt, maar goed.

Oja, toestel stopt er ook mee als ik meer dan 5 foto's achter elkaar maak... niet zo'n fan dus meer van deze Galaxy S4
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic