tonyT

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Samsung Galaxy S4 geen 4G

Mijn vriendin heeft een Duitse Samsung Galaxy S4 (DBT), alle updates geinstalleerd maar heeft niet de LTE switch in haar instellingen.
Derhalve geen optie om 4G in te schakelen.
Is hier een oplossing voor?
Bezit wel een nieuw RED abonnement dus 4G zou moeten werken.
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
En het toestel is niet gekocht in Duitsland? Anders zou je naar en Samsung Service Center kunnen gaan voor meer info over de Software op je toestel en zodat zij deze hopelijk kunnen fixen. Zonde namelijk als deze optie er natuurlijk niet bij staat in ''mobiele netwerken''.
tonyT
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Klopt toestel is gewoon in NL gekocht, maar blijkbaar een duits toestel.
Staat een duitse firmware op heb ik gemerkt.
Zal haar zeggen dat ze naar een Samsung repair center moet gaan.
 
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Prima, zeg je ook gelijk erbij dat ze de papieren even moet meenemen voor het geval.
Dan zou dit allemaal goed moeten komen.
tonyT
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Enige is dat ze in Zeeland woont en daar is maar 1 samsung service center en dat is een KPN Business center.
Ze is vodafone klant en nog eens particulier. Dus lijkt me lastig om daar terecht te kunnen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat is inderdaad vervelend. Dan kan je alleen advies geven om langs en Vodafone winkel te gaan in Middelburg en als het echt moet het toestel via hun te laten opsturen. Kan er helaas niet meer van maken :(. 
Wel zag ik dat er mensen van de Vodafone Smartphone Crew in die winkel aanwezig zijn.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic