Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Samsung Galaxy S4 en HTC One in prijs gedaald!

De Samsung Galaxy S4 en HTC One zijn in prijs gedaald! Om alle klanten die tijdens het pre-order proces besteld hebben mee te laten profiteren van deze prijsdaling zullen wij een creditering toekennen aan al deze klanten.

Het maakt niet uit of je een nieuwe of bestaande klant bent. De hoogte van de creditering is per gekozen abonnement verschillend. In de sms die we vandaag hebben verzonden, staat de hoogte van het bedrag voor jou.

Dit bedrag zal automatisch worden verrekend met je aankomende telefoonrekening(en). Als het bedrag van de creditering hoger is dan de hoogte van je telefoonrekening, dan wordt het resterende bedrag met je volgende rekening verrekend. De creditering zal niet apart op je telefoonrekening vermeldt worden. Je ziet de verrekening van de creditering natuurlijk wel terug in de hoogte van het afgeschreven bedrag op je bankrekening.

We wensen iedereen veel plezier met zijn nieuwe toestel!
10 Reacties 10
Marksnoeren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Das mooi. Maar wanneer worden ze uitgeleverd?
Verun

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dat is erg fijn!!!! Dank
Maar wat ik echt VEEL belangrijker vind is wanneer krijg ik als pre-orderer mijn telefoon nou??
En wil niet voor de tigste keer horen week 18
Heb graag een datum
Want het is al duidelijk dat hij morgen al in de winkel ligt om 10.00 uur zelfs vermeld!
 
Dus aub vodafone komen jullie aub met een datum wanneer jullie zullen starten met het verzenden! Is er rekening te houden met vertraging?
Dit geeft ons rust!
Gizzmo1979

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag,
 
Bij deze wil ik jullie hartelijk bedanken met deze postieve bericht.
Ik heb een abonnemt afgesloten voor Vodafone Red E voor €64,- p.m. Ik had al mijn vraagtekens afgelopen week waarom we meer betaalden dan nodig was. Want er is een soortgelijk abonnement van €59,- ook met samsung s4 zonder bijbetalen volgens mij Vodafone Red D.
Super coullant om de verschillen te verekenen.
Schilt toch weer €120,- voor een 2-jarig abonnement.
 
Bij deze bedankt.
 
Mvg Rik
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Verun schreef:
Dat is erg fijn!!!! Dank
Maar wat ik echt VEEL belangrijker vind is wanneer krijg ik als pre-orderer mijn telefoon nou??

haha, dat is natuurlijk de volgende vraag.

De S4's zijn bij ons binnen en we gaan zo snel mogelijk leveren. Wie hem precies wannneer thuisbezorgd krijgt kan ik hier onmogelijk aangeven. Met sommige mensen moet een leverafspraak gemaakt worden en onze koeriers kunnen ook niet overal tegelijkertijd zijn maar je kunt hem binnenkort thuis verwachten. Week 18 is ook echt week 18 🙂

De eerste HTC's zijn al geleverd en de rest volgt snel.

Dus, alleen maar goed nieuws toch? En een nieuw toestel, en geld over om dit weekend wat leuks van te doen!
Gizzmo1979

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Datumpje zal wel erg fijn zijn..............!!
 
Laat het ons eventjes weten. Alvast bedankt Vodafone
Verun

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Enige geruststelling is dat jullie hem al binnen hebben pfew!!
Ik zal verder niet parra doen, ben al een maand parra voor de S4.
Hoop m echt nog voor koninginne dag te hebben. Mooiste zou zijn morgen! Maar ik ga even geduld hebben.
In ieder geval erg bedankt om te reageren!
Gizzmo1979

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eigenlijk heb je aan een pre-order niks via internet of telefoon. Volgende x gewoon maar in de winkel als preorder bestellen voor diegene die heb zo snel mogelijk willen hebben.Dan heb je de telefoon echt op de dag dat de telefoon gelanceerd word.
 
Ps Je krijgt toch ook een mailtje of berichtje wannneer de telefoon onderweg is of heb ik het mis.
 
 
Marvin

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ze zijn binnen ?? 
Mooi... als ze vandaag nog verstuurd worden aan iedereen dan krijgt iedereen de telefoon morgen.
Zoals dat hoort bij een pre order.
Gizzmo1979

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Moderator Bas T,
 
Krijg je bericht via sms of mail wanneer de telefoons verstuurd zijn?
 
Dan weet ik of de telefoon morgen en anders volgende week komt.
 
Mvg Rik
BlackVeined

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo BasT,

Dat is goed nieuws, ik vond al dat er vrij abrupt een prijswijziging was. Echter heb ik de sms nog niet ontvangen. Kan het zijn dat friends & family hier later mee is?

Gr Xander
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic