JBT

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S4 Mini | E-mail synchronisatie werkt niet

Hi,
Sinds afgelopen zaterdagnacht synchroniseert mijn S4 Mini (nieuw; afgelopen donderdag ontvangen van Vodafone) niet meer de e-mail van mijn Hotmail-account.

Ik maak hierbij gebruik van het stock-programma. Overigens, de Outlook-app van Microsoft werkt wel; Deze app synchroniseert naar behoren.

Ik heb mijn Hotmail-account tot nu toe 2 maal opnieuw toegevoegd aan het e-mailprogramma, waarna de e-mail wordt gesynchroniseerd, maar vervolgens blijft het weer bij deze ene keer.

Ik heb Android-versie 4.2.2 (volgens telefoon-info)

De 'Master Sync'-button staat aan (dit schijnt veelal vergeten te worden door anderen).

Overigens, ik zie op de Galaxy-fora op het internet veel berichten van de afgelopen dagen omtrent synchronisatieproblemen na de KitKat-firmware-update voor de S4.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi JBT,

Dat is niet fijn! Heb je het probleem inmiddels nog niet kunnen verhelpen? Helpt het misschien als je het toestel even terug zet naar fabrieksinstellingen en de account dan nog eens toevoegd? Vergeet als je dit gaan doen niet van te voren een back up te maken, anders ben je al je gegevens kwijt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic