Sixie

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S4 Firmware voor LTE?

https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/4g.shtml
 
Vodafone zijn vaandag begonnen met uitrol van 4G (LTE) en daarbij een lijst van toestel & tablets bij gezet, hier is natuurlijk Galaxy S4 niet bij, dit heeft te maken dat het Galaxy S4 VDF Firmware:
GT-I9505 Galaxy S 4 LTE
PDA: I9505XXUAME2
CSC: I9505VFGAMDC
MODEM: I9505XXUAME2
die door vodafone is geleverd heeft het LTE uit gezet (waarom? dat weet ik niet)
nu het vraag is.... Vodafone adveteert  hun Red-abonnement met 4G, Galaxy S4, etc, waneer gaat vodafone het upgrade voor het toestel uitrollen? of moeten wij (klanten) beginnen met none branded firmware flashen?
 
ik heb zelfs een Vodafone RED Super Business abonnement
 
5 Reacties 5
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Ach de oude trouwe klanten die als eerste een duur red abonnement afsloten zijn toch pas als laatste aan de beurt, voor ons dus nog geen 4g....
Sixie
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
idd, dat is meestal ook zo...
Vodafone adverteert 4G, je neem een abonnement bij hun met een zogenaamd 4G Ready toestel, nu is 4G begonnen, heb jij niks aan, waarom?  omdat vodafone moet nog een firmware goedkeuren en uitrollen (met betreft Galaxy S4) die activeert LTE, waarom duurt het te lang?  omdat vodafone ook nog hun eigen bloated software op het firmware zetten (branded...)  denk dat ik maar mijn toestel gaat flashen ^^ wachten op vodafone heb jij niks aan duurt allemaal veels te lang
88weighed

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat viel dus allemaal best wel mee. Heb inmiddels al twee weken de nieuwe software en heb ook al 4G ontvangst met een Red Essential abo.
koert71

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo heb net een nieuwe Galaxy s4 maar de LTE functie staat hier niet bij. hoor overal dat er een nieuwe firmware is om dit te activeren
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Controleer eens of je de laatste update hebt: Instellingen > Toestel-info > Software-update > Bijwerken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic