Onderstaand bericht had ik oorspronkelijk geplaatst bij "Toestellen & Software, Samsung", maar is hier bij Abonnementen beter op zijn plaats.
---
Beste Vodafone medewerker,
Op 4 april jl. heb ik mijn abonnement online verlengd in combinatie met een nieuwe Samsung S4 32GB.
In de bestel- en orderbevestiging mail word het volgende toestel genoemd:
Samsung Galaxy S4 Black
32GB [zwart]
Er is echter een 16 GB uitvoering van de S4 geleverd i.p.v. de 32 GB uitvoering.
Ik heb hierover enkele malen gebeld met Vodafone (orderstatus) en men heeft mij verteld dat de 32 GB versie niet meer leverbaar is. Ik wil echter toch graag de 32 GB uitvoering van de S4 zoals ik die heb besteld en is bevestigd. Het lijkt mij sterk dat de 32GB uitvoering niet alsnog ergens vandaan gehaald kan worden.
Er is wel een losse 32 GB microSDHC Card meegeleverd maar dat vind ik geen geschikte oplossing. Het interngeheugen van mijn huidige S2 (11.5 GB) is ook te krap en op de 32GB SD-kaart is nog ruimte zat maar die kan ik maar beperkt gebruiken omdat veel Apps en data geen SD-kaart ondersteunen.
Wel goed om te zien dat er een nieuwe micro-SIM kaart is meegeleverd omdat de standaard SIM kaart uit m’n Samsung S2 niet in een S4 zou passen.
Ik zou graag een bevestiging willen ontvangen dat de Samsung S4 met 16 GB wordt omgeruild voor de 32 GB uitvoering die ik besteld heb.
Ook wil ik de € 100,- cash back actie van Samsung niet mislopen die nog tot 30 april loopt en hoop daarom snel het juiste toestel te ontvangen.