psykoman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung Galaxy S3: internetverbruik & voicemail

Hallo,
ik heb sinds een aantal dagen de nieuwe Samsung Galaxy S3 met een abonnement van Vodafone met 1 GB internet.
 
Ik heb het idee dat er processen op de achtergrond blijven draaien waardoor mijn internetverbruik op mijn mobiel hoog wordt. (in 5 dagen tijd al 425+ MB).
 
Ik heb dus een vraag.
 
Ik heb WhatsApp aanstaan. (ik weet dat WhatsApp bijna niks verbruikt van je internet maar ik noem dit als een voorbeeld.) Als ik die wegdruk staat die nog op de achtergrond te draaien. Als ik dan de middelste knop van mijn mobiel inhoud komt er een lijst met 'taken'. Daar druk ik dan op 'Taakbeheer' en verwijder het geheugen bij tabblad 'RAM-beheerder'.
 
Als ik dan weer op de middelste knop druk en ik druk 'Alles wissen' dan is het lijstje helemaal weg met de 'taken'.
Dan verwacht ik dat WhatsApp volledig afgesloten is.
Toch ontvang ik nog meldingen van WhatsApp. Dus hij staat op een of andere manier nog steeds aan.
Ik heb al heel mijn mobiel afgezocht om bijvoorbeeld WhatsApp VOLLEDIG af te sluiten, maar ik kon alsnog niks vinden.
 
Vraag 2:
Als ik mijzelf bel via de huistelefoon krijg ik na 25 seconden al voicemail. Is deze tijd in te stellen? Dat je bijvoorbeeld pas na 40 seconden door wordt verbonden naar de voicemail?
 
Zou iemand mijn vragen kunnen beantwoorden?
 
Alvast bedankt
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi psykoman, ( ruige naam)

Om antwoord te geven op je vragen:
 
Vraag 1:
 
Het 'gedonder' met een Android toestel is dat dit continue verbinding heeft met internet. Ook zal zet je Whatsapp of E-Mail uit, de synchronisatie hiervan zal verder blijven gaan.

Alleen bij apps zoals Facebook en Twiter heb je de mogelijkheid echt daadwerkelijk 'uit te loggen'
 
Vraag 2:
 
Rinkeltijd aanpassen

Bekijk in context

1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi psykoman, ( ruige naam)

Om antwoord te geven op je vragen:
 
Vraag 1:
 
Het 'gedonder' met een Android toestel is dat dit continue verbinding heeft met internet. Ook zal zet je Whatsapp of E-Mail uit, de synchronisatie hiervan zal verder blijven gaan.

Alleen bij apps zoals Facebook en Twiter heb je de mogelijkheid echt daadwerkelijk 'uit te loggen'
 
Vraag 2:
 
Rinkeltijd aanpassen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic