Cornel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

[Samsung Galaxy S3]Samsung GO mist?

Ik heb net mijn nieuwe s3. Mijn vriendin heeft hem ook alleen die heeft hem iets langer dan mij. Nou is mij opgevallen dat zei standaard apps heeft die ik niet heb waaronder dus samsung GO. Ik vind dit heel vreemd, omdat dit een standaard app hoort te zijn op de nieuwe s3. Iemand hier al ervaring mee? En wat kan ik het beste doen? Terug naar de winkel misschien. Beide toestellen komen bij Vodafone vandaan en bij dezelfde winkel.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cornel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Opgelost.
 
Ben in een winkel geweest.
 
Toestellen die door Vodafone gebranded zijn, missen dingen zoals Samsung GO en hebben bepaalde Apps van Vodafone erop staan.
Toestellen die niet branded zjin door vodafone hebben wel gewoon Samsung GO etc. Let hier dus op als je je toestel krijgt zou ik aanraden!
 
heel vreemd dat vodafone iets van de telefoons afgooit wat origineel bij de telefoon hoort!! Slechte zaak!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cornel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Opgelost.
 
Ben in een winkel geweest.
 
Toestellen die door Vodafone gebranded zijn, missen dingen zoals Samsung GO en hebben bepaalde Apps van Vodafone erop staan.
Toestellen die niet branded zjin door vodafone hebben wel gewoon Samsung GO etc. Let hier dus op als je je toestel krijgt zou ik aanraden!
 
heel vreemd dat vodafone iets van de telefoons afgooit wat origineel bij de telefoon hoort!! Slechte zaak!
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Cornel,

Thanks dat je dit met ons deelt. Ik was hier niet van op de hoogte. Ik weet wel van branded en unbranded software, maar dat er apps verwijderd worden.... wel dat er Vodafone apps zitten in een branded toestel.

Kudo's for you 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic