Mitchell293

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung Galaxy S3 Laad niet meer op

Hallo mensen van Vodafone,

Ik loop al een tijdje tegen het probleem aan dat mijn Samsung niet meer oplaad.. Ik heb verschillende dingen geprobeert zoals :

- Verschillende opladers
- Nieuwe Batterij
- Stof proberen weg te halen

Niks bleek te werken. Dus heb ik op google gezocht en bleek het probleem aan mijn Dock Connector te liggen.. Tevens is het toestel al best oud dus garantie zit er niet op denk ik. Maar hoe kan ik dit laten maken?

Met vriendelijke groet,

Mitchell
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mitchell293 , wat onhandig dat het niet lukt! Via het Forum is het lastig om je hiermee te helpen. Ik raad je aan om de telefoon in een van onze winkels (Vodafone of BelCompany) aan te bieden voor reparatie.

Bekijk in context

17 Reacties 17
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej Mitchell293,

Inderdaad dat klinkt alsof je USB poort beschadigd is. De garantie is al verlopen maar je kunt dit alsnog repareren, natuurlijk is het ene bedrijf goedkoper dan het andere en is er vaak verschil in en echt reparatie bedrijf of en persoon die dit alleen doet.

Mocht je het via Vodafone willen laten repareren dan zal deze worden opgestuurd naar Dynafix, je krijgt dan per mail over hoe en wat en ook en berekening van de kosten hiermee kun je akkoord gaan of niet (kies je ervoor om het toestel niet te laten repareren komen er wel onderzoekskosten in rekening).
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Mitchell293,

Natuurlijk nooit fijn als er iets defect is aan een toestel.
via https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml zie je hoe het reparatie traject in elkaar zit en wat je moet doen.

Als je geen verzekering erop hebt zijn natuurlijk de kosten voor je zelf. Heb je vervangend toestel service dan raad ik je de volgende link aan: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/vervangend-toestel-service.shtml

Je kunt natuurlijk ook ervoor kiezen om het niet via Vodafone te laten repareren.
Waar je ook voor kunt kijken is natuurlijk als de optie er is om eventueel je abonnement verlengen met een nieuw toestel.

Groetjes stevied86
Anonymous
Niet van toepassing
Lol SamsungExpert,
Had je bericht niet gezien. 🙂
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Mitchell293

Je zou ook de reparatie zelf kunnen uitvoeren ik heb dit ook gedaan bij mijn Samsung Galaxy S4 Mini. De oplaad connector (PBA Sub) vervangen in een Samsung toestel is niet heel erg moeilijk aangezien dit voornamelijk een klik systeem is en omdat de garantie al vervallen is je ook nergens inbreuk op maakt. Overigens hebben deze Samsung toestellen geen seal dus zouden ze ook niet kunnen zien dat je er aan gewerkt hebt.

Bij de Samsung Galaxy S3 zou je wel even moeten uitzoeken of dit puur alleen klik systeem is aangezien ik mij kon herinneren dat er een kabeltje gesoldeerd moet worden en weet niet meer zeker of dit gesoldeerd word bij de oplaadconnector.

Met vriendelijke groet,
MrMister


Mitchell293
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo, dankjewel voor je reactie maar nu heb ik gekeken en zie ik mijn model er niet tussen staan..
Verschillende dingen geprobeerd als

- Zoek via uw IMEI/Serie-nummer
- Zoek via het merk
- Zoek via productsoort

Niks heeft geholpen helaas. Maar als ik porbeer te zoeken krijg ik deze error : ERR_INTERNAL_ERROR
Andere browser geprobeerd helaas geen resultaat..

Get gaat om de Samsung Galaxy I9300,, Wat moet ik dan doen..
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Mitchell293

Waar zie je jouw model precies niet tussen staan?
Mitchell293
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij repair.vodafone.nl,
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
En krijg je dezelfde melding als je zoekt op het IMEI nummer? We hebben hier verder namelijk nog geen klachten over gehad.
Mitchell293
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja dat is bij alle 3 wat ik probeer..

Dit is IMEI : http://prntscr.com/7cowsm
Dit is merk : http://prntscr.com/7cox4n
Dit is productsoort : http://prntscr.com/7coxei
Mitchell293
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is hier al een oplossing voor, want het is zo saai zonder me telefoon haha :$
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mitchell293 , wat onhandig dat het niet lukt! Via het Forum is het lastig om je hiermee te helpen. Ik raad je aan om de telefoon in een van onze winkels (Vodafone of BelCompany) aan te bieden voor reparatie.
Mitchell293
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Kan dat wel, ik dacht dat het alleen voor verkoop was.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat kan zeker Mitchell293

Tenzij je de telefoon ergens anders hebt gekocht dan dient deze via de desbetreffende winkel gerepareerd te worden.
Mitchell293
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb me telefoon bij een abbonement gekregen, maar dankjewel ga ik er eens langs! Top voor jullie hulp.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mitchell293 , werkt je telefoon inmiddels weer?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
We werken aan een versie van de repairsite waarin de S3 wel te selecteren is onder deze naam. Tot dan kun je hem terugvinden onder i9301. Het is een kleine omweg. Maar dan kun je je reparatie in elk geval aanmelden

















Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
De S3 is inmiddels toegevoegd aan de website. Nogmaals bedankt voor de feedback!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic