kiki70

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S2 wordt erg heet met een spel spelen

 
 
Mijn Samsung Galaxy S2 wordt erg heet als ik een spelletje aan het spelen ben. En vooral bij de camera wordt ie gloeiend heet. Daarna als ik hem laat afkoelen kan ik niets meer doen met die mobiel. Hij slaat vast en ik moet dan de batterij eruit halen zodat ie het weer doet. Ik heb een verzekering op die mobiel genomen, dus wat kan ik het beste doen?
5 Reacties 5
peterschilt

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat voor spel speel je dan? Dat ie naast de camera warm wordt is wel normaal, daar zit de rekenunit.. Maar dat ie zo warm wordt dat ie niet meer reageert lijkt me niet goed..
Heb je er een hoesje omheen zitten? 
Ekrem

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi
 
Je kan ff je software upgraden naar 2.3.5, want ik denk dat jou telefoon op 2.3.3 staat.
En ik neem aan dat je batterij ook snel leeg gaat?
Hier is een linkje voor je
 
>>> 2.3.5
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Guys,

Be my guest wat bovenstaande methode betreft.
Wees er wel bewust van dat je op deze manier de garantie van je toestel verliest!!

Dit gebeurt dus op eigen risico!

Ook zullen vragen of Topics voor ondersteuning hierop mocht het fout gaan worden gesloten.

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum


Warforged

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik denk dat je hier toch gewoon te maken hebt met een defect ergens in de software of misschien zelfs de hardware van je toestel.
 
Als het toestel nog onder de garantie valt (wat me bij de GS2 wel zo lijkt) zou ik gewoon terug gaan naar waar ik het toestel vandaan heb en de standaard reparatie laten doen.
Sebanja4

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Over wat voor tijdsbestek hebben we het? Speel je 20min of 1.5uur? Iedereen wilt snellere morieltjes en maar ook dunner! De Dual Core word vanzelfsprekend warm, er en het koelen hiervan is natuurlijk lastig. Lees tevens de handleiding van Samsung hierover op internet! Het toestel word gewoon warm en is niet te voorkomen. daardoor zal het toestel uiteindelijk deze symptomen laten zien. maar als dit al na 20min ofzo is, dan is het een fabrieksfout.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic