hond113

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S2 update

De Android update voor de Galaxy S2 (Jelly Bean) is van de week vrijgegeven voor NL.
Ik heb een.Galaxy S2 i.c.m. een 2 jarig Vodafone abbo. maar heb de update nog niet binnengekregen. Klopt dat?
5 Reacties 5
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey hond113, welkom op het Vodafone forum. Ik adviseer je eens om het programma Samsung Kies te downloaden op een laptop of pc. Als je dit gedaan hebt koppel je het toestel met een USB kabel aan de pc/laptop. Kijk eens of er een update via Samsung Kies beschikbaar is voor je toestel 🙂 Laat me even weten hoe het gegaan is.
ThomasdeGraaf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Doe jezelf een lol en installeer dat Jelly Bean NIET!!! Ik heb het maandag gedaan en mijn SGS 2 liep dezelfde dag nog vast en wil niet meer aan. Bij een service point geweest en er kan geeneens contact meer mee gemaakt worden voor de stock firmware. In de prullenbak dus....
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Thomas, dat de JellyBean veel problemen veroorzaakt was me al duidelijk maar geen contact maken met de firmware heb ik niet eerder gehoord ? Is je toestel nu helemaal niet meer te gebruiken ? Heb je het toestel ter reparatie in de winkel achtergelaten ? Laat me even wat weten 🙂
Sweeting73

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij precies hetzelfde. Ook geen contact meer mogelijk via pc.
Bjørn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen problemen. Loopt stabiler als ooit tevoren. Alleen nog problemen met de levensduur van de accu. Voor de rest loopt jelly bean super en stabiel op mijn gt-i 9100
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic