dvanheijkoop

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S2 start niet meer op...

Goedeavond,
 
sinds dat mijn telefoon vanmorgen is vast gelopen en ik deze opnieuw heb willen starten, start deze niet meer op. Ook niet bij het proberen van een reset met volume knop omhoog + home knop + aan/uit knop, geen beeld. Wel als ik de telefoon weg leg nadat ik hem heb geprobeerd te starten, wordt deze warm. Oftewel het lijkt dat ie wel aan gaat maar nog steeds geen beeld/geluid.
 
Heb hem inmiddels aan de telefoonlader en usbkabel van m'n laptop gehangen, nog steeds geen beeld.
 
Ik heb deze telefoon nu ca 1 jaar in bezit, kan iemand mij helpen? Of moet ik deze via de Vodafone winkel laten opsturen?
 
Ik hoor het graag!
 
Gr Dirk
14 Reacties 14
peerslayer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey!
 
ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem! Ik heb de telefoon ook ongeveer 1 jaar en start totaal niet meer op... Ga morgen terug naar de winkel en hoop dat ik dan iets meer weet!
vhulsen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
 
ik heb sinds vanmorgen ook precies hetzelfde probleem! Deed niks meer nadat ik hem opnieuw wilde opstarten. Beeld is zwart, geen geluid maar wel warm... Heeft één van jullie misschien inmiddels de oplossing gevonden?
 
Groetjes
 
V Hulsen
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Haal de batterij er eens 10 minuten uit en laat het toestel even afkoelen in die 10 minuten
MikeBJ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik vanaf eind deze middag precies hetzelfde probleem, heb hem nu ongeveer anderhalf jaar!. ga over 2 dagen naar de winkel.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ik zou jou eens willen vragen om het bericht hier te stellen
 
http://www.androidworld.nl/forum/forum.php

Dit omdat daar meer mensen zitten die jou kan helpen, ikzelf zit daar ook
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
melvintje schreef:
Ik zou jou eens willen vragen om het bericht hier te stellen

http://www.androidworld.nl/forum/forum.php

Dit omdat daar meer mensen zitten die jou kan helpen, ikzelf zit daar ook
Heey Melvin, het is niet de bedoeling om de mensen door te verwijzen naar andere fora. Het Vodafone forum is voor en door Vodafone klanten. Elke dag zijn de moderators aanwezig om de klanten te woord te staan en te helpen om de problemen op te lossen. Dus het doorverwijzen naar Facebook, Twitter of andere fora is geen optie. Zoals ik al eerder schreef, reageer vanuit het oogpunt van de klant. Hoe zou jij het vinden en hoe zou jij het liefst geholpen worden. Ik weet zeker dat je prima antwoorden kunt maken om de klant op een postieve wijze te antwoorden
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ja begrijpelijk, maar daar zitten juist mensen gespecaliseerd daarin, ikzelf heb ook voldoende geholpen waardoor ik hetzelf ook niet meer weet verders, daarom vraag ik hun om daar een bericht te zetten. ik zie jullie namelijk geen oplossing bieden
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Even een antwoord nog op de S2 voor de gebruikers, krijgen jullie de telefoon nog wel in recovery modus
Sweeting73

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat lukt wel.
Ga je nu de tip geven om het weer goed te krijgen??
Zou geweldig zijn!
knight5022

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er inmiddels een oplossing voor het opstartprobleem???
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Knight5022,

Ervaar jij dit met jouw toestel ook?
ilse-O

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er hier een oplossing voor.
Mijn telefoon blijft ook op 'samsung' hangen.
Recovery modis lukt wel, maar wat dan?

Hoop echt op een oplossing.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Is weer een tijd geleden dat ik hier weer zit

Voor de mensen met opstart problemen, Een Harde reset via recovery zou meestal moeten werken, Echter hou er wel rekening mee dat je je bestanden kwijt ben die op het interne geheugen staat(SD-kaart) blijft ongemoeid

Eenmaal in recovery(blauw met een android popetje) doe je Clear cache, Om naar beneden en boven te gaan gebruik je de volume toetsen, om te selecteren gebruik je de power knop(1x indrukken)

Dit doe je dan ook hetzelfde met factory reset in het begin menu
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic