chantY

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S2 scherm stuk en gaat niet meer aan

hallo,
Ik heb net mijn Samsung Galaxy S2 laten vallen en mijn scherm is kapot en doet helemaal niks meer.
Ik heb een prepaid dus garantie heb ik er ook niet meer op. Hoe krijg ik het toch voorelkaar om mijn foto's en filmpjes eraf te krijgen en op mijn pc op te slaan.
 
Groetjes Chantal Ellenbroek
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo Chantal, wat een ellende zeg.
 
Even voor de duidelijkheid: dat het prepaid is heeft niks met de garantie te maken, bij een abonnement had dit ook niet onder garantie gevallen.
Tip: Neem contact op met de inboedelverzekeraar, bij sommigen vallen dit soort zaken wel onder de dekking, je weet maar nooit.
 
Nu wat betreft je probleem.
Heb je een SD-kaartje in je toestel zitten? Zo ja, groot kans dat je foto's daar op staan. Doe het SD-kaartje in een daarvoor geschikte adapter en schuif hem in een pc, kijk of je een mapje met de naam DCIM kunt vinden, dan zullen daar je foto's in zitten.
 
Als je geen SD-kaartje hebt, ga dan even bij een Vodafone-winkel langs, heel misschien zijn zij nog in staat om een backup van je toestel te maken. Die kans is niet verschrikkelijk groot, maar ook hier geldt: niet geschoten is altijd mis.
 
Ik hoop dat je hier wat verder mee kunt komen. Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic