AnjaR

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

[Samsung Galaxy S plus] Playstore

Hoi,
Ik ben sinds kort ook een gebruiker van de samsung galaxy S plus. Er is sindsdien een hele nieuwe wereld voor me open gegaan. Ik wist er niets van, nu een beetje, kan er prima mee werken.
De laatste week krijg ik echter geen apps meer gedownload (of al langer, maar had op vakantie in Eersel geen verbinding :@). Ik kan wel apps uitzoeken in de playstore, maar als ik ze wil downloaden blijft hij hangen. Weet er iemand hoe ik dit op kan lossen. Ben dus technisch niet zo sterk, maar hoop er toch met jullie hulp uit te komen.
Groeten, Anja
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AnjaR
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt Martin, voor je snelle antwoord. Ik geloof dat het ook nog werkt. Heb ik nu weer de originele playstore? Is het slim om geen updates meer te nemen van de playstore, of is het toevallig dat dit nu mis is gegaan.
 
Nogmaals bedankt voor je antwoord!!!

Bekijk in context

4 Reacties 4
AnjaR
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb net de volgende stappen allemaal uitgevoerd, stonden er een heel aantal niet aangevinkt: http://forum.vodafone.nl/t5/Android/Android-Algemeen-Algemene-Android-instellingen/td-p/12555.
 
Maar helaas geen verbetering. Wat me ook opvalt is dat ik eerst een balkje naar beneden kon schuiven om te zien hoe ver het downloaden was gevorderd, dat kan nu ook niet meer.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste Anja,
 
probeer het volgende eens:
 
Ga naar Instlelingen - Applicaties - Applicaties beheren en zoek daar de Play Store app op.
Klik dan op updates verwijderen
 
Kijk nu of je weer apps kunt installeren vanuit de Play Store.
 
Laat je nog even weten of het gelukt is? 
 
Succes.
AnjaR
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt Martin, voor je snelle antwoord. Ik geloof dat het ook nog werkt. Heb ik nu weer de originele playstore? Is het slim om geen updates meer te nemen van de playstore, of is het toevallig dat dit nu mis is gegaan.
 
Nogmaals bedankt voor je antwoord!!!
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo AnjaR,
 
Alleereerst bedankt voor je terugkoppeling en fijn dat het gewerkt heeft.
 
Je kunt rustig proberen of je de PlayStore opnieuw kunt updaten en of het dan nu wel werkt, je weet nu tenslotte hoe je de boel terug kunt draaien 😉
 
Ik hoop dat je nog veel plezier aan je toestel zult beleven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic