Ankh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S Vs Contacten / 360 / Gmail

Sinds kort in het blije bezit van een Samsung Galaxy S; wat een super apparaat!

Ik heb alleen 1 ding waar ik niet uitkom. Ik wil graag aan een contact een persoonlijke ringtone toekennen, maar dat lukt helaas niet.
De reden is mij niet geheel duidelijk...

Ik heb mijn contacten op de Galaxy gezet middels de "360 People" app (ik had eerst een Samsung H1 360).
Indien ik nu een contact opvraag en een wijziging (bijv. een andere ringtone) wil aanbrengen met de menu-knop, dan krijg ik de melding "Kan SNS-contacten niet bewerken op telefoon".

Indien een een nieuw contact aanmaak en ik wil iets wijzigen dan gaat het wel! Maar om nou alle 266 contacten opnieuw te gaan invoeren... Dát zie ik dus niet zo zitten.

Achter de contacten vanuit 360 People, staat een groen vierkantje met een "poppetje", achter een contact dat ik zelf heb ingevoerd staat niets.
Achter de email-contacten staat een "g" van Google; ook in zo'n contact kan ik e.e.a. wijzigen.

Kan iemand mij hiermee helpen? En weet iemand hoe ik die contacten vanuit 360 óf vanuit mijn telefoon naar gmail importeer??

Ik ben niet geheel een nitwit, maar sommige dingen gaan echt mijn pet te boven..!

Alvast bedankt voor jullie hulp, suggesties en antwoorden!

Greetz,
Cher
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic