Loontjah

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Samsung Galaxy S Plus] Slechte WiFI ontvangst na update

Hey, 
 
Mijn telefoon is 4 weken geleden gecrasht en opnieuw geinstalleerd door The Phone House.
Sindsdien werkt de telefoon vrijwel foutloos, alleen is de WiFi ontvangst erg zwak. Mijn router is prima en een andere HTC krijgt wel vol bereik. Ik krijg op andere locaties ook minder signalen binnen. In sommige plekken van mijn huis kan ik nu niet meer Facebook updaten of spelletjes doen.
 
Wat nu? 
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Loontjah schreef:
Hey, 
 
Mijn telefoon is 4 weken geleden gecrasht en opnieuw geinstalleerd door The Phone House.
Sindsdien werkt de telefoon vrijwel foutloos, alleen is de WiFi ontvangst erg zwak. Mijn router is prima en een andere HTC krijgt wel vol bereik. Ik krijg op andere locaties ook minder signalen binnen. In sommige plekken van mijn huis kan ik nu niet meer Facebook updaten of spelletjes doen.
 
Wat nu? 
Tja, als ik naar de eerste zin kijk, zou ik zeggen: pak je bon en terug naar de Phonehouse.
 
Als mijn aanname klopt (en da's altijd gevaarlijk 😉 ), dan heb je hem daar vandaan. Als jij dan aangeeft dat je WiFi het niet goed doet, dan is dat iets tussen jezelf als eigenaar van de telefoon, de Phonehouse als verkoper en Samsung als fabrikant.
 
Mocht je hem echter toch bij Vodafone hebben gekocht, laat het dan even weten, dan gaan we weer verder voor je kijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic