Kikiej

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S 3

Mijn telefoon is net gevallen op de grond en is toen direct vergrendeld, ik heb al een aantal keer het juiste wachtwoord ingevuld en hij gaat nog steeds niet aan.
Ik heb ook al contact gehad met de vodafone chat, en die konde me niet verder helpen dan de puk code.
ik heb alles al geprobeerd op my vodafone maar ik kom er niet wijs uit..
mijn telefoon vraagt naar de pin code.
van te voren accepteerde die mijn sim kaart niet heb de telefoon al 2 keer uit en aan gezet.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen zodat mijn telefoon kan worden opgestuurd

groetjes Kiki
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Kikiej

Allereerst wat duidelijkheid scheppen over de verschillende pincodes en wachtwoorden.

Als je hebt ingesteld dat je een pincode moet invoeren om gebruik te maken van je Vodafone SIM-kaart. Dan moet je deze pincode (van vier of acht cijfers) invoeren om gebruik te kunnen maken van je Vodafone SIM-kaart. Voer je die pincode drie keer fout in. Dan wordt er om jouw PUK-CODE van acht cijfers gevraagd. En daarmee krijg je weer toegang tot je Vodafone SIM-kaart. Die PIN-CODE en PUK-CODE wordt ook gevraagd als je je Vodafone SIM-kaart in een andere smartphone installeert.

Ik vermoed dat jij bedoelt dat je het wachtwoord voor het Android-besturingssysteem moet invoeren (het toestel-wachtwoord). Als je smartphone deze niet accepteert, dan moet je enkele malen het verkeerde wachtwoord invoeren. Ik meen vijf of zeven keer. Daarna blokkeert je toestel volledig en moet je inloggen met je Google-account-gegevens. Daarna heb je weer toegang tot je smartphone. En kun je naar wens weer een nieuw beveiligingspatroon of een nieuwe pincode of een nieuw wachtwoord voor het Android besturingssysteem invoeren.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic