raceduck

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Samsung Galaxy S 16 Gb -> Vodafone Branded Of Niet?

Samsung Galaxy S 16 Gb -> vodafone branded of niet?Dit toestel aangeboden in de vodafone winkel is deze Vodafone branded (dus probleem met updaten van je android)In de winkel konden ze me het niet vertellen. Wie weet het welVodafone personeel mag ook antwoorden
3 Reacties 3
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
zou je even op het toestel en in het menu moeten kijken.
staat het logo van Vodafone erop en/of in het menu het vodafone logo voor Vodafone Live dan heb je een branded.
heb je deze niet zou je telefoon unbranded moeten zijn.
raceduck
topicstarter
Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

zou je even op het toestel en in het menu moeten kijken.
staat het logo van Vodafone erop en/of in het menu het vodafone logo voor Vodafone Live dan heb je een branded.
heb je deze niet zou je telefoon unbranded moeten zijn.



Ik heb de vraag ook gesteld op meer plaatsen* Plaatselijke vodafone winkel: Nee niet branded maar het zou toch wel kunnen weet het niet zeker.* Vodafone sales telefoonlijn: Ja branded* Vodafone Lijnbaan: Nee maar zeker weet ik het toch ook weer niet ik ga het navragen, wacht nog op antwoordDit vraag ik nl expliciet ivm de recente boze klanten ivm een niet te krijgen update voor de htc desire (terwijl dit om een update gaat van android 2.2)
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
probleem met Desire lijkt te zijn opgelost.

http://tweakers.net/nieuws/69070/android-22-update-wist-omstreden-vodafone-360-app-van-htc-desire.html#reacties
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic