Dirk1984

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Samsung Galaxy Note3 !

Hoi
Ik heb een vraag.
Ik heb woensdag 4 september de presentatie van de nieuwe Note van Samsung gezien.
En ik vind hem indrukwekkend.
Wil die dus als opvolger van mn s3.
En ik kan al abbo verlengen.
Maar ik vernam dat dw Note 3 op 25 september in de verkoop zou gaan in Nederland.
Komt die bij Vodafone nog in Pre-order? Of doet Vodafone m rond die tijd in de telefoonverkoop opties?

Mvg Dirk
16 Reacties 16
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
De Samsung Galaxy Note 3 is inderdaad vanaf 25 september in Nederland beschikbaar!
Vodafone zal waarschijnlijk iets later volgen maar die zullen zeker ook de Galaxy Note 3 gaan verkopen bij en abonnement!

 
Groet: ^PS
farao

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Maar ondertussen staan wel de nog uit te komen iPhone5 en een nieuwe Sony telefoon in de shop maar de Note 3 is nog steeds niet te vinden.....
Terwijl de Note3 wel al te bestellen is met Vodafone abonnement bij aantal webwinkels..
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Ik ben voor jullie navraag gaan doen over de Samsung Galaxy Note 3. Zodra ik meer info heb horen jullie het naturlijk gelijk!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Zo! Dat is snel! Ik heb goed nieuws voor jullie!

Waarschijnlijk ligt het toestel aan het einde van volgende week al in de winkel. Dat is dus niet al te lang meer wachten lijkt me zo! Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat er een vertraging inzit, maar het is in ieder geval zeker dat het toestel op korte termijn bij ons verkrijgbaar is:).
rawcaptiva

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
mooi .  zo snel mogelijk kopen dan.
 
chrizs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Kan vanaf oktober verlengen, zou dan mooi zijn als ie er is 😄
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nou, 100% garanderen kan ik het niet, nieuwe toestellen lopen wel eens vertraging op maar ik reken daar in dit geval niet op. In de loop van de komende week zou hij er al moeten zijn, dus dan zou oktober zeker moeten lukken 🙂


farao

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedoel je dan begin oktober, half oktober of eind oktober?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Begin 😄 Vooralsnog voorzien we geen problemen 😄
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Je kan de Galaxy Note 3 gewoon kopen in combinatie met een Vodafone abonnement, maar volgens mij regel je het dan niet direct via Vodafone, hoewel dat weinig uitmaakt.
Dirk1984
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De Note 3 is inmiddels verkrijgbaar zag ik op verschillende sites.
Vodafone heeft m nog niet op de site staan zag ik.
Maar is wel te bestellen bij bekende gsmverkoop sites inclusief vodafone abbonement.
Maar ben bang als je het daar doet dat dan de bestaande klantenkorting er niet bij zit.
Je hebt dan denk ik wel een unbranded toestel.
Wat wil zeggen dat je niet allerlei vodafone apps erop heb die je mischien niet wilt.
Doordat er vodafone firmware opstaat.


Ik zag trouwens ook nog interessant nieuws voor mensen die reizen:
http://tweakers.net/nieuws/91537/samsung-nieuw-geleverde-galaxy-note-en-s-toestellen-hebben-regioloc...

ronald-fct

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wacht al 8 dagen op mijn note 3.
nog steeds niet op voorraad pfff
ronald-fct

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en er staat op de site op voorraad
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Misschien dat de status eens en Update moet krijgen zo'n toestel is namelijk best wel aantrekkelijk lijkt me ;).
Maar je krijgt hem wel zeker thuis gestuurd!
R0xXx0R

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier hetzelfde probleem ( besteld op 8 oct ) terwijl diegene die mij geholpen heeft letterlijk heeft gezegd "Wendy: Dit gaat puur per post, maar we gaan hem wel vandaag nog naar je versturen als je hem nu besteld!". lekker gemaakt en ondertussen niks... wil ik mijn order status opvragen geeft de vodafone site constant technische fout..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat is niet zo fijn.... Al de site geprobeerd met en andere browser? Als dat niet lukt kun je via Facebook of Twitter ook vragen hoe het zit met je orderstatus ;). Of via My Vodafone (App).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic