Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes

Samsung Galaxy Note 7 (Update over levering Note 7)

http://voda.fo/ne/emtcy


UPDATE: Dinsdag 11 oktober 2016
Omdat de veiligheid van klanten absolute prioriteit heeft, heeft Samsung na nieuwe recente meldingen rondom de Galaxy Note 7 besloten de productie van het toestel permanent te stoppen.
Klanten die bij ons een Galaxy Note 7 hebben besteld zullen we op korte termijn een goed alternatief aanbieden.



Vandaag is het zover, de Samsung Galaxy Note 7 is zojuist aangekondigd! Hier lees je hoe je als een van de eersten in bezit kunt zijn van dit nieuwe pracht exemplaar.

De versie die Samsung vandaag heeft uitgebracht heeft de Edge vorm. Als Samsung kenner weet je natuurlijk direct wat ik bedoel, maar voor de mensen die er niet bekend mee zijn, het scherm loopt aan de zijkant door over de randen. Maximaal gebruik van je scherm dus 😉 Het toestel komt uit in het zwart, zilver en blauw en wij gaan ze alle drie aanbieden.

Pre-order
Vanaf 16 augustus kun je een pre-order plaatsen via onze webshop, de telefonische verkoop (0800-0560 gratis) of in één van onze winkels, zodat je bestelling al klaar staat. Uiteraard wordt het toestel dan zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd of ontvang je bericht van de winkel om het te komen ophalen. Vergeet dit dus niet in je agenda te zetten!

Levering
Vanaf 9 september worden de toestellen geleverd en vanaf dan gaat ook de officiële verkoop van start. Ook hiervoor kun je terecht in onze webshop, bij een van onze winkels of kun je bellen met onze verkoopafdeling via 0800-0560.

Welke specs heeft dit toestel?
Het toestel is 4G+ compatible en het scherm is 5,7 inch. Verder heeft het een geheugen van 64 GB + een MicroSD Slot.
Tevens is het stof- en waterdicht, wordt er gebruik gemaakt van een iris scanner en kun je draadloos opladen.


138 Reacties 138
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Samsung zelf heeft officieel gezegd dat de klanten de SD kaart moeten krijgen. Van Vodafone hoeven we juist niets te verwachten.
nicole79

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien moeten jullie eens gaan beginnen met je klanten op de hoogte te brengen op de mail.
De communicatie van jullie naar jullie klanten toe is in dit geval echt te triest voor woorden.

Ik ben alleen maar aan het bellen met jullie over de status.
lijkt mij dat jullie ons op de hoogte zou moeten brengen en niet anders om.
Een alternatief is er in mijn ogen niet tenzij jullie de Note 5 gaan aanbieden.

Ja samsung is ook heel slecht in hun communicatie maar jullie ook...

Vrouw Verdrietig

phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mijn bestelling staat ook nog gewoon open... triest.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
nicole79 , alle informatie die wij hebben over de levering zullen we ook met je delen. Zodra duidelijk is welk alternatief we kunnen bieden zullen we je hier zeker over informeren.

phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
En ondertussen steekt Vodafone all SD kaartjes in haar zak. Werd zojuist verteld dat ik geen recht heb op het SD kaartje dat door Samsung toegezegd is ter compensatie voor het annuleren. Tevens werd hier via de telefoon in alle toonaarden ontkent dat er nog een korting zou komen en kon ik enkel annuleren en dus mijn recht op alle compensatie verliezen.
moukily

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb maandag mijn order geannuleerd. Dus ik kan ook wel fluiten naar n compensatie. Ik werd zo vriendelijk te woord gestaan bij de klantenservice (not) dat ik heb besloten me order te annuleren.
boterham

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop dat een van de moderators hier duidelijkheid kan scheppen. Ook heb ik maandag, na het zoveelste uitstel mijn note geannuleerd en bij vodafone een s7 gekocht en mijn abbonement verlengd. Feit blijft idd dat wij wel 2 maanden voor niets hebben gewacht, het zou netjes zijn als dat kaartje alsnog zou komen.
Anonymous
Niet van toepassing
De SD kaartjes zijn een actie van Samsung. Hiervoor dien je dan ook bij Samsung te zijn.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven- Wat een leugens hier. Alle andere ketens hebben de sd kaartjes al uitgeleverd of gaan dat nog doen. Ik noem een coolblue, bol.com en mediamarkt.

Bij de eerste twee krijgen klanten ook nog eens 50 euro korting op een nieuwe bestelling tot 75 euro kado bon ongeacht of je wat besteld.

Wat doet Vodafone? Die zeggen niks, mailen me niks, bellen me niet en geven me ook niks behalve een keiharde "val maar dood".

Weer je wat Vodafone? Jullie mogen fluiten naar mijn geld, na 8 jaar klant te zijn geweest ben ik weg. Ik hoop dat velen mij volgens want voor een telecommunicatiebedrijf mogen jullie wel eens wat doen aan jullie communicatie. Gisteravond vertelde de klantenservice me nog dat Samsung nog niet wist wanneer het toestel geleverd zou worden. Haha. Zou er eigenlijk om moeten huilen maar jullie amateurisme en knulligheid spreekt wel boekdelen.
Auriga

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Raar heb net mijn orderstatus eens opgehaald er staat alleen nog het gekozen abo in en de samsung note 7 blue die ik besteld had was verdwenen.(Toen ik een paar dagen geleden gechecked heb stond het er wel nog goed in)
de prijs wat ik eenmalig moet betalen is de prijs van het toestel zonder korting en wat ik per maand nog extra voor het toestel moet betalen per maand + abo kosten per maand ergens klopt het dus in een keer niet meer .
morgen vroeg hang ik dus bij de klanten service aan de lijn.Dit is dus de beste manier om mij en mijn gezin en aanhang bij vodafone weg te krijgen na 12 jaar
Redbulletx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is toch te debiel dat er gewoon 0,0 wordt gecommuniceerd met de klanten!? Laatste e-mail wat ik heb ontvangen is 7 september, langer dan een maand geleden! Echt te triest voor woorden, snap donders goed dat ze zo klanten verliezen. Ben bang als het zo door gaat dat ik ook maar een andere provider ga opzoeken na 12 jaar klant te zijn.
Dominic1985

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Volgens Samsung worden de SD kaartjes toch echt door jullie verspreid aan degene die een pre-order hebben geplaatst!

http://www.samsung.com/nl/note7exchange/?cid=nl_social_facebook_note7exchange_20161014

Auriga

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes






De nieuwe Samsung laat nog even op zich wachten





Je kijkt vast uit naar je nieuwe Samsung Galaxy Note7. Hopelijk heb je nog even geduld, want de levering aan Nederland is iets vertraagd. Wat is er aan de hand? Bij een aantal telefoons blijkt de accu niet optimaal te werken. De leveringsdatum is daarom uitgesteld, totdat dit helemaal is opgelost. We willen je natuurlijk alleen een telefoon geven die 100% goed werkt. Het is het wachten waard Gelukkig is er ook goed nieuws: je geduld wordt beloond. Bij je nieuwe telefoon krijg je een geheugenkaart van 128 GB cadeau. De datum waarop we je telefoon wel kunnen leveren is nog niet bekend, maar we houden je natuurlijk op de hoogte. Bedankt voor je geduld, Team Vodafone
dit was jullie laatste mail en hoe moet samsung weten dat ik bij jullie een note in preorder heb?


phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Uiteraard zwijgt Vodafone in alle toonaarden. De SD kaartjes zijn vast al verdeelt onder het personeel.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Goedemiddag, ik begrijp dat jullie allemaal geïnformeerd wensen te worden. Ik heb goed nieuws. Klanten die een Galaxy Note 7 hadden besteld als pre-order krijgen een 128GB microSD kaart toegestuurd. Binnen 14 werkdagen zullen de microSD kaarten verstuurd worden.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Eindelijk een reactie. Bedankt. Was dat nou zo moeilijk?
boterham

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mooi nieuws, blij te zien dat het toch nog goedkomt. Heb mijn s7edge ook al binnen dus hoewel ik het jammer vind dat de Note er niet meer komt vind ik dat alles uiteindelijk toch naar tevredenheid is opgelost, zodra het kaartje binnen is natuurlijk.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ga toch wachten op wat hopelijk de Note 8 wordt, ook al heet hij waarschijnlijk S Pro dan ofzo. Ga niet nu tegen mijn zin premium prijs betalen voor iets dat al een half jaar oud is. Vodafone vraagt met hetzelfde abonnement exact dezelfde prijs voor de S7 Edge als wat ik voor de Note 7 betaald zou hebben. Daar zou toch minimaal 200 euro verschil in moeten zitten.
Udend

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Mel , dat is goed nieuws. Echter zou ik graag willen weten wat de alternatieve aanbieding gaat worden. Het is inmiddels een week geleden dat we te horen kregen dat er op korte termijn iets komt. Hoe lang moeten we hier nog op wachten?
Udend

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben net ff naar de winkel geweest. Hier kreeg ik het volgende teleurstellende voorstel:
je krijgt een voucher van 50 euro, maar je moet wel afzien van het 128 GB kaartje, welke je momenteel gratis bij een s7 ( edge) krijgt via samsung. Dus je krijgt voor het wachten een 128 GB kaartje opgestuurd en ter compensatie een voucher van 50 bij je nieuwe samsung telefoon als je afziet van het 128 GB kaartje twv 100 euro. Is dit nu het alternatief? Volgens mij is er iemand heel hard tegen een muur aangelopen. Dit kan toch geen passende alternatieve aanbieding zijn... Als ik het fout heb, mag vodafone me uiteraard corrigeren. Ps. Volgens fusebox krijg je per 1 november 100 euro cashback, dus kan je beter ff wachten met bestellen. Anders zou de teleurstelling dus nog groter kunnen zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic