Tommy

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Note 3 10.1 (2014 Edition)

Hai!

Wat ik mij afvroeg; wanneer is de Samsung Galaxy Note 3 10.1 (2014 Edition) verkrijgbaar via Vodafone? Het abonnement van mijn tablet loopt binnenkort af en ik ben zéér geïnteresseerd in deze nieuwe tablet.

Groetsels!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Tommy ,

Hopelijk heb je je antwoordt gekregen, het is wel en minder leuk bericht maar goed hopelijk breng dit niet je tablet keuze in gevaar ;).

Nog bedankt @Annabelle_ !

Bekijk in context

9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Tommy ,

Dit zal en moderator moeten bevestiging helaas kan ik dit niet nader inzien, misschien dat zij het al aan je kunnen melden. In ieder geval houdt het Topic van je in de gaten je zult z.s.m en bericht verder ontvangen.
Tommy
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OK, dank je wel! Ik houd het in de gaten.
Ben heel benieuwd, lijkt me een geweldige tab.

Greetz!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Tommy ,

Zo te zien is @Annabelle_ online misschien dat zij je vraag overneemt :)?
En geen dank hoor.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Yes! Ik ben er:). Ik heb het voor je uitgezet. Zodra ik meer weet hoor je dit!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Wat een snelheid, ik heb al reactie!
Dit toestel komt niet in onze collectie. We hebben wel de Galaxy Tab 3 LTE versie in 10.1 inch.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Tommy ,

Hopelijk heb je je antwoordt gekregen, het is wel en minder leuk bericht maar goed hopelijk breng dit niet je tablet keuze in gevaar ;).

Nog bedankt @Annabelle_ !
Tommy
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hartelijk dank allen voor de snelle service! Inderdaad heel jammer dat deze Note niet in het assortiment komt. Over de Galaxy Tab 3 was ik niet erg enthousiast. Deze lijkt te veel op de Tab 2 die ik al heb. Ik wil juist ook graag een beter beeldscherm en betere processor. De Note 3 ( https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/samsung-galaxy-note-3-black.shtml?&abonnement=red-essential-d-2jr ) is erg aantrekkelijk (ook qua camera en 4K opname), maar deze is dan weer niet veel groter dan mijn Galaxy S4... Ik word moe van mezelf, haha. Dan bedenk ik nog even wat ik verder ga doen.

Thanks!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Tommy ,

Geen probleem, denk er gerust nog even over. Je kunt altijd via en andere partij kiezen voor de Note 10.1 (2014 edition) en dan kijken of Vodafone ertussen staat als je het natuurlijk ook wat vindt ;).

Succes!
Tommy
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank, SamsungExpert.

Inmiddels is ook mijn interesse gewekt door de iPad Air die wel beschikbaar is volgens https://www.vodafone.nl/shop/mobiel-internet/abonnement/abonnement.shtml?abonnement=mbb-start&categorie=postpaid&type=tablet
Dit is misschien een mooi alternatief voor de Note 3 10.1, hoewel Android mijn voorkeur heeft. Het 9,7'' Retina scherm en de snelheid zijn toch wel aantrekkelijk. Wellicht verschijn ik vanmiddag ineens in een Vodafone winkel, haha.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic