Edouard

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Nexus Batterij laadt niet meer op?

Beste Vodafone / Forum.
Sinds een maand erg blij met m'n Galaxy Nexus echter sinds gisteravond laadt hij niet meer op.
Via wat bronnen op het internet kom ik verschillende "gelijke" problemen en mogelijke oorzaken tegen.

Het kan of hardware OF software zijn.
USB connector stuk, software die niet snapt dat er een kabel in zit of natuurlijk de batterij. 

Mijn vraag is nu zijn er meerdere van deze gevallen bij jullie bekend en wat de snelste en beste oplossing is. 
traagste en slechtste lijkt me naar de winkel en mobiel + 10 dagen kwijt 😞

5 Reacties 5
Reinier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds kort hetzelfde probleem. De telefoon laadt nog wel op als ik hem uitzet. Ik ben ook op zoek naar een oplossing, heb ook geen zin de telefoon kwijt te zijn, maar dit is ook geen doen.
Larsv

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds een paar dagen dezelfde problemen, de usb kabel sluit niet meer goed aan op de telefoon, maar dat zou dus betekenen dat ik me telefoon moet opsturen? 

Help Vodafone!!

Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
@All,

Hoe vervelend ik het ook vind, maar jullie doorverwijzen naar een van onze winkels is het énige wat ik voor jullie kan doen.

In hoeverre het toestel eventueel opgestuurd moet worden zullen jullie in de winkel moeten navragen.

Excuus!

laurens220

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net ook hetzelfde probleem gehad met mijn galaxy nexus. De telefoon laadde nog alleen soms als hij uit stond, en dit werd steeds minder vaak. Omdat de momenten waarop de telefoon wel of niet laadde zo willekeurig waren dacht ik dat het probleem misschien door een softwarebug werd veroorzaakt.

Daarom heb ik de telefoon terug gebracht naar de fabrieksinstellingen, en dit heeft tot nu toe geholpen. De telefoon laadt sinds twee dagen weer gewoon op. Ik weet niet of deze oplossing voor iedereen zal werken, maar misschien is het de moeite waard om te proberen. Als je dit doet, zorg dan wel dat je eerst een backup maakt van je telefoon. 

Succes
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Laurens bedankt voor deze info!

Misschien een idee voor de andere users om eens te proberen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic