Bonnie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Mini gebruikt MB's en ik weet niet waarvoor

Hoi,
 
Vorige week heb ik los een telefoon besteld via een postorderbedrijf, de Samsung Galaxy Mini. Ik had nog geen abonnement bij Vodafone met internet erbij in. Toch, bleek achteraf, dat ik al op internet zat. Ik snapte niet hoe dat kon. Ik kreeg het door, dat ik gewoon op "maps" kon klikken en dan zag waar ik was en een collega zei toen dat de 3G bovenaan m'n scherm aangaf dat ik op internet zat. Ik schrok me rot en gelukkig heeft ze geholpen internet uit te zetten. Collega's vonden het heel raar dat internet gewoon aan kon staan, zonder dat ik een pakket had met internet. Ik had 'm toen ook nog niet gekoppeld aan mijn Wifi.
 
Dat heb ik later thuis wel gedaan en zo mijn Hotmail en Gmail gekoppeld aan mijn telefoon. Thuis kon ik dan via Wifi op internet en dat deed ik dus ook. Ineens had ik allemaal foto's wat ik ooit op internet heb geplaatst via blogger.com die gekoppeld is aan mijn Gmail account, in mijn telefoon staan. Ik snap niet hoe dit kan. Ik heb daar geen opdracht toe gegeven. De telefoon doet dit allemaal zelf en ik weet niet hoe ik dat uit kan zetten.
 
Zaterdag heb ik Vodafone gebeld en een abonnement met internet erbij genomen. Dat zou na 2 werkdagen ingaan. Dat is vandaag. Dus vandaag heb ik internet af en toe aangezet via "pakketgegevens inschakelen". Later vandaag ging ik kijken hoeveel ik al verbruikt had, bij My Vodafone. Hier staat ineens dat ik al 50mb verbruikt heb. Ik schrok me rot, want ik heb vandaag alleen maar een paar keer op Wordfeut gezeten.
 
Verder luister ik wel radio, maar ik dacht dat dit gewoon op de telefoon zat en niet via internet ging.
 
Help me ajb, wat kan nou in godsnaam zoveel mb's gebruiken? Collega's kunnen het ook niet uitvinden, die wel veel van smartphone's weten en iPhone's hebben. Zij hebben constant internet aan staan en verbruiken max 160mb per maand. Zij snappen er ook niets van.
 
Graag hulp.
1 Reactie 1
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Hoi Bonnie,
 
Welkom in de wondere wereld der smartphones.::D
Misschien kun je hier wat meer info vinden. Hoog internet verbruik Samsung Galaxy S2.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic