Ik besef heel goed dat je hier moedeloos van wordt, maar had je mijn reactie in
het andere topic waar je je verhaal ook al doet al gelezen?
Nogmaals, niet Vodafone zegt dat er vochtschade is, maar een reparatiebedrijf dat handelt volgens de regels van de fabrikant. En vocht valt inderdaad niet onder de garantie, bij geen enkele fabrikant en bij geen enkele telefoon-provider.
Daar zijn dus inderdaad die verzekeringen voor.
Je vraagt ook nog hoe er vocht in een toestel zou kunnen komen, bij normaal gebruik.
Nu kan ik natuurlijk niet bepalen wat jij als normaal gebruik beschouwt, maar mogelijke redenen zijn er voldoende.
Een gesprek voeren op straat terwijl het regent.
Telefoon met je meenemen in een badkamer, waar het vochtgehalte in de lucht hoog is.
Telefoon in een jaszak terwijl het regent.
Telefoon in een borstzak terwijl je nogal zweet.
Telefoon afwisselend in warme en koude ruimtes (condens).
Zo zijn er nog vele, vele andere redenen hiervoor aan te voeren, teveel om hier op te noemen.
Ik blijf herhalen: Ik begrijp dat iemand boos is als hem/haar zoiets overkomt,, maar je kunt je er tegen verzekeren. En als je dat doet, ben je in ieder geval van deze zorgen af. En nogmaals, dit probleem blijf je houden, ongeacht welk merk telefoon en ongeacht welke provider je hebt.