Jannette

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Gio problemen

In januari 2012 dit toestel gekocht. Na 4 dagen deed mobiel niets meer. Vodafone winkel heeft een nieuwe batterij geplaatst en het ging redelijk tot begin mei.Mobiel wilde weer niet meer aan. Ter reparatie gebracht en wat zegt vodafone...vocht en dit valt niet onder garantie!!! Waar komt in hemelsnaam vocht vandaan bij normaal gebruik van de telefoon???!!! Een dure telefoon en dit na 4 maanden!!! Makkelijk van vodafone om een klant zo weg te sturen en je hebt geen poot om op te staan. De formulieren van reparatie mag je niet eens hebben of inkijken! Ga maar naar DYSM zeggen ze. Maar ik ben toch klant van Vodafone. Al met al niet tevreden over het toestel en Vodafone zelf!
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik besef heel goed dat je hier moedeloos van wordt, maar had je mijn reactie in het andere topic waar je je verhaal ook al doet al gelezen?
 
Nogmaals, niet Vodafone zegt dat er vochtschade is, maar een reparatiebedrijf dat handelt volgens de regels van de fabrikant. En vocht valt inderdaad niet onder de garantie, bij geen enkele fabrikant en bij geen enkele telefoon-provider.
Daar zijn dus inderdaad die verzekeringen voor.
 
Je vraagt ook nog hoe er vocht in een toestel zou kunnen komen, bij normaal gebruik.
Nu kan ik natuurlijk niet bepalen wat jij als normaal gebruik beschouwt, maar mogelijke redenen zijn er voldoende. 
Een gesprek voeren op straat terwijl het regent.
Telefoon met je meenemen in een badkamer, waar het vochtgehalte in de lucht hoog is.
Telefoon in een jaszak terwijl het regent.
Telefoon in een borstzak terwijl je nogal zweet.
Telefoon afwisselend in warme en koude ruimtes (condens).
Zo zijn er nog vele, vele andere redenen hiervoor aan te voeren, teveel om hier op te noemen.
 
Ik blijf herhalen: Ik begrijp dat iemand boos is als hem/haar zoiets overkomt,, maar je kunt je er tegen verzekeren. En als je dat doet, ben je in ieder geval van deze zorgen af. En nogmaals, dit probleem blijf je houden, ongeacht welk merk telefoon en ongeacht welke provider je hebt.
Jannette
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry hoor Martin, vodafone verschuilt zich! Ik ben klant (was) van vodafone en niet bij het reparatiebedrijf!!! Vodafone zegt wel degelijk dat ik  vocht in mijn telefoon heb!!! Iedereen verschuilt zich achter de ander en de klant kan fluiten naar een goede service!!! En ik ben nooit op een extra verzekering gewezen! Hadden ze mij maar vertelt dat het vaak voorkomt dat je vocht krijgt in de telefoon, ook bij normaal gebruik. Want dat lees ik op alle sites over deze klacht! Kassa, radar, consumentenbond noem maar op! Waarom doet vodafone het niet standaard in het verzekeringspakket als het zo vaak voorkomt!!!  
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey,

Ik kan zeer goed begrijpen dat dit een vervelend probleem is en ik hoop ook dat er voor jou een gepaste oplossing komt of ondertussen is.

Het enige dat ik van de verzekering / reparatie weet ( correct me if i am wrong ) is dat reparaties door Dynafix worden uitgevoerd. De verzekering valt bij Vodafone af te sluiten maar wordt door een apparte firma ( weet niet welke ) geregeld.
Je zou volgens mij je toestel ook kunnen verzekeren bij je eigen verzekeraar.

Vodafone schuilt zich nergens achter, dit zijn echter afspraken die gemaakt zijn. Helaas kunnen wij als mods hierin vrij weinig voor je betekenen.

Ik weet dat dit niet geheel bijdraagt aan het probleem dat je nu ervaart. Maar hoop wel dat je de reactie van Martin nu beter begrijpt.

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic