jschuurkes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Ace valt constant uit

Hallo,
 
Sinds afgelopen maandag heb ik de Galaxy Ace via Vodafone ontvangen. In eerste instantie startte het apparaat constant
opnieuw als hij aangesloten was aan de oplader.
Nu start de telefoon willekeurig opnieuw op, zelfs onder het telefoneren. Ik heb al gekeken of er een OS update is via Kies,
maar helaas, de laatste versie is al geinstalleerd. Wifi uitzetten veranderd ook niets. Resetten van het toestel ook niet.
Nu lees ik op internet veel dezelfde problemen met dit toetstel en ook andere modellen van Samsung.
Heeft iemand misschien nog een idee??
 
Ik kan hem natuurlijk nog terugsturen, maar als ik dan weer zo'n apparaat krijg uit dezelfde productie lijn, dan schiet ik er natuurlijk weinig mee op.
 
 
2 Reacties 2
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hallo jschuurkes,

Welkom op ons Forum. Vervelend dat je toestel al meteen problemen geeft. Ik wil je adviseren het wel terug testuren nu je dat nog zonder meer kunt. (binnen 7 dagen) Als je dit type toestel niet vertrouwd kun je misschien even contact oopnemen met de online shop of ze je een ander toestel kunnen aanbieden. Ik zou daar even naar informeren. Bel dan gratis naar 0800-020 00 43.


Vlinder

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
He Jschuurkes,
 
Ik zou het advies van de MOD opvolgen. Je toestel zou toch gewoon normaal moeten werken. Direct een update uitvoeren via Kies lijkt mij niet het beste. Je kunt je toestel nu nog terugsturen zonder gevolgen lees ik.
 
Ik zou dat advies opvolgen. Succes ermee!
 
Gr, Vlinder
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic