inlida

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

[Samsung Galaxy Ace] start niet meer op

Mijn zoon heeft een Samsung Galaxy Ace welke niet meer aan te krijgen is.
Het toestel is uitgevallen, omdat het leeg was. Helaas start hij nu helemaal niet meer op. Nu komt constant bij het aanzetten van het toestel het vodafone logo en het samsung logo op het beeldscherm, dan gebeurt even niks meer en begint het weer van voren af aan.

Heeft iemand een idee wat dit is (of hoe dit kan gebeuren) en hoe dit op te lossen is?
Alvast bedankt!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
inlida
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je tip!
We hebben die recovery mode geprobeerd en uiteindelijk de optie whipe data/factory reset toegepast - met het gevolg dat natuurlijk alles van de telefoon is, maar dat is geen probleem - en het toestel startte weer goed op! Bedankt! 😄
 
 
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Inlida, 
 
Is het een beetje zoals in dit YouTube filmpje? Zo ja dan raad ik je aan eens onze vriend Google te raadplegen.
Zoek maar eens op Galaxy Ace Recovery Mode.
 
Succes iig!
 
inlida
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je tip!
We hebben die recovery mode geprobeerd en uiteindelijk de optie whipe data/factory reset toegepast - met het gevolg dat natuurlijk alles van de telefoon is, maar dat is geen probleem - en het toestel startte weer goed op! Bedankt! 😄
 
 
 
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Inlida, geen probleem! We zijn hier om elkaar te helpen.
 
Zou je me een plezier willen doen?
 
Ram ff op de 0 onder mijn profielnaam voor een kudo, en klik indien mogelijk op 'als oplossing accepteren'
Op die manier word dit Topic mijns inziens in een soort van Database gezet voor andere gebruikers.
 
Thanks!
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic