mvanzon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy A5 laad niet op

Sinds de tweede week van januari heb ik een Samsung Galaxy A5 (2016) welke ik bij mijn abbonement kreeg. Deze laad sinds twee weken regelmatig niet meer op. De input van de telefoon herkent de kabel niet (meerdere kabels geprobeerd). Het lijkt mij dus dat de input kapot is. De telefoon is echter nooit gevallen of in aanraking met water gekomen, en laad op terwijl hij op een tafel ligt (de kabel kan dus niet dubbel hebben gelegen waardoor de input beschadigt raakte. Ik vermeld dit erbij omdat Vodafone bij mijn vorige telefoon Samsung Galaxy A5 (2015) dit als aanleiding gaf van een defect, terwijl hier nooit sprake van is geweest..

Omdat ik vrij weinig vertrouwen heb in de oplossing van Vodafone met hun €30,- voor ongerepareerde retournatie wil ik graag op het forum vragen wat hier een andere oplossing voor zou kunnen zijn.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens een reset van het toestel geprobeerd?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi mvanzon,

Hartstikke zonde dat je toestel niet meer laad :(. Zit er ook niet stof in de connector van je toestel? Dit kun je voorzichtig weghalen door met een (zacht) voorwerp als een wattenstaafje even het vuil weg te halen.
Je zegt dat je al meerdere kabels heb geprobeerd? Zou het oplaadkopje niet defect zijn, je kunt dat weten door even een ander toestel aan de lader te zetten of even je eigen toestel met USB aan een laptop of PC aan te sluiten.

Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
mvanzon, is het nog gelukt met de tips van Steven- en SamsungExpert?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey mvanzon,

We hebben helaas niets meer van je vernomen, is het probleem inmiddels al opgelost?
Hielpen de tips van Steven- en mij je verder, of loop je nog vast?

Bij geen reactie zal dit topic worden gesloten (Marc-)
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic