Trisced

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy 4 laadt de ene keer wel op en dan weer niet.

Wat is er mis, heb mijn mobiel geprobeerd op te laden, volgende dag kon ik het wel opladen, daarna niet meerimage.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

4 Reacties 4
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Welkom op de Community van Vodafone een klant helpt klant.

 

is het misschien de Samsung Galaxy s4, is je toestel misschien keer gevallen of heeft ie in het water gelegen. Want een taal verandering is vreemd. Kan ook zijn dat deze een virus bevat en die er afgehaald moet worden.

 

Het zou kunnen dat de batterij aan het einde is en de ene keer wel pakt en de ander keer niet, deze kan je nog vervangen.

Misschien dat @Energieboy je wat meer inhoudelijk vertellen wat je het beste kan doen ter ondersteuning.

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Trisced 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoals Dave weet, heb ik geen verstand van Samsung producten. Daarvoor hebben we een geweldige andere expert op deze Community, @SamsungExpert . Misschien dat hij je kan helpen. Maar ik denk dat het beter is als je langs een Vodafone winkel gaat en daar bespreekt wat er aan de hand is. Op afstand is het natuurlijk toch altijd moeilijk om te zeggen wat er aan de hand is. Bekijk de site van Vodafone voor een winkel bij jou in de buurt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ojee @Tricsed, dat klinkt niet heel goed! Als ik dit zo lees, dan vermoed ik dat er of een probleem is met de kabel/stekker of met de batterij. Het kan natuurlijk ook zijn dat het toestel aan het einde is gekomen. Het is namelijk een vrij oud toestel.
Wat je zou kunnen proberen is eens een andere stekker of kabel te gebruiken voor het opladen. Hiermee sluit je uit dat het probleem niet bij de kabel of stekker ligt. Indien dat niet werkt kun je het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Hiermee wordt alles gewist. Maar maak wel eerst een back up van je toestel zodat je geen gegevens kwijt raakt. Als laatste optie kun je de tip van @Energieboy en @Dave! gebruiken. Je kunt het toestel ter reparatie aanbieden. Via deze link lees je alles over de reparatie van je toestel.
Laat je weten of de bovenstaande tips geholpen hebben? 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Trisced ,

 

Ik hoop dat het nog is gelukt? Kan het zo zijn dat dit de Galaxy A7 (2018) is?

 

Omtrent het oplaadprobleem adviseer ik je even te controleren of de USB poort niet verstopt zit met vuil, je kunt eventueel een beetje blazen en anders met een wattenstaafje voorzichtig schoonmaken. Check ook even of een andere USB kabel of adapter werkt.

 

Mocht dat ook niet helpen dan is mogelijk je oplaadpoort beschadigd, deze dient dan gerepareerd te worden. Mogelijk heb je geen garantie op het toestel, check daarom even of je ervoor wilt betalen en wat de kosten hiervan zijn.

 

Laat je het mij nog even weten? Thanks.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic