trudy1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxt note

Ik moet verlengen ,nu heb ik de Samsung Galaxy note 3 en wil graag de note 4 of de 5 maar die is niet te verkrijgen in Nederland. Of is het al bekend wanneer de note 6 uit komt??
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Leuk om te zien dat je wilt beginnen met en nieuw toestel (altijd leuk)! De Galaxy Note 5 is eigenlijk nooit verkocht in Nederland en poosje was deze exclusief verkrijgbaar (Samsung introduceerde de Galaxy S6 Edge + en om geen concurrentie te krijgen werd de Note 5 niet verkrijgbaar).

Ik zie inderdaad dat ook de Galaxy Note 4 niet verkrijgbaar is via de online webshop (deze is wel te koop). Het zou kunnen zijn dat en winkel deze nog wel verkoopt of dat je telefonisch dit kunt navragen.

Als we uit gaan van en Galaxy Note 6 dan zal die waarschijnlijk worden gepresenteerd rondom herfst en augustus.
Anonymous
Niet van toepassing
Een kleine aanvulling op het bericht van
Je kunt ten allertijde bijvoorbeeld ook verlengen bij webwinkels zoals belsimpel, coolblue etc. Zo kun je toch het toestel uitzoeken wat jij wilt hebben en je kunt verlengen met een Vodafone abo. Soms hebben bepaalde webwinkels ook hele leuke aanbiedingen.
Ik zal je een voorbeeld geven, 3 jaar terug kwam de HTC one m7 uit. Vodafone boodt deze ook aa, echter alleen in de standaard kleuren zilver grijs en zwart. Echter Wilde ok de rode variant hebben en kwam zo uit bij coolblue.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
& ,

Mocht je via een extrerne dealer en toestel aanschaffen controleer direct of je en toestel hebt van Nederlandse waarde. Meestal maken bedrijven als Belsimpel Mobiel.nl gebruik van grijze handel. Dat houdt in dat een toestel geimporteerd kan zijn vanuit heel Europa van Spanje tot Zweden een van Zweden tot Bulgarije voor een goedkopere prijs maar de consument betaald de volle prijs. Uiteindelijk wil je gewoon en Nederlands toestel ontvangen want jij betaald de prijs. Via Vodafone ontvang je en VF branded toestel met Nederlandse software.
Anonymous
Niet van toepassing
Klopt inderdaad

Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
trudy1 , ik heb niets meer toe te voegen aan de zeer complete antwoorden van SamsungExpert en Steven-! Of Vodafone de Note 6 gaat leveren, is overigens nog niet bekend. Houd voor meer info onze website in de gaten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic