Sukisukk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Ace 2 GT I8160 met 2.3.6 maar kan nog steeds niet naar 4.2.2 updaten.

Hallo, ik heb een Samsung Ace 2 GT I8160 op abonnement met 2.3.6 maar kan nog steeds niet naar 4.2.2 updaten. Ik probeer all een tijdje te updaten via KIES maar het zegt nog steeds dat het niet mogelijk is. Waneer zal die update vrij gegeven worden?
5 Reacties 5
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Sukisukk, welkom op het forum! Ik heb je bericht verschoven naar het Samsungforum, omdat je vraag specifiek daarover gaat. Heb je KIES zelf al eens verwijderd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd? Een oude versie van KIES zal namelijk ook geen nieuwe updates aanbieden.
Sukisukk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, Ik heb het all op 30April opnieuw geinstaleerd , en gisteren 11Mei opnieuw, en gisteren voordat ik het opniew had verwijderd heeft KIES zichzelf geupdate toen ik het opstarte. 
Bij het opnieuw instaleren heeft KIES alle updates gedownload en geinstaleerd, maar nog steeds niks.
Veel mensen zeggen dat het met vodafone te maken heeft dat zij nog de JB update nog niet hebben vrijgegeven.
Want het update is all officieel beschikbaar vanaf 26April. 
 
Ik kan het wel los gaan downloaden en zelf op mijn telefoon instaleren maar het hoort gewoon via KIES te kunnen, en zelf ook niet via de telefoon zelf een update zoeken krijg ik niks.
Wouterstaps

Stamgast
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes
Hallo Sukisukk,
 
een update naar Android 4.2.2 is nog niks van bekend. Ik denk dan ook dat je een update naar versie 4.1.2 bedoelde. Deze update wordt momenteel door Samsung eerst uitgerold in andere regio's van de wereld. Momenteel hebben de Griekse, Portugese en Chinese versies deze update ontvangen. Wanneer de Nederlandse versie er komt heeft Samsung nog niet bekend gemaakt. Helaas is het niet mogelijk om direct via Kies een andere regioupdate te kiezen.
 
Groet
Wouter
Martien1971

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou hem niet updaten.
Ik heb het ook gedaan maar hij wordt er ontzettent traag van, uiterlijk van de update is wel mooi.
ik heb hem weer terug gezet naar zijn oude versie.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Het is met name met oudere toestellen inderdaad altijd maar de vraag of de hardware (het toestel zelf dus) snel genoeg is om daadwerkelijk beter te werken op een nieuwere androidversie. Al een wat ouder topic maar toch zeker een waardevolle opmerking ja 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic