mcroon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung 4

Ik heb mijn abonnement net verlengd met een nieuw toestel de Samsung galaxy 4 alleen nu valt die soms uit terwijl de batterij nog voldoende is... Hij valt niet uit wanneer ik er mee bezig ben maar als ik hem even weg leg en daarna weer pak is tie uit gevallen.

Ik hoop niet dat ik hem terug moet sturen want ik heb hem net!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@mcroon

Dat is natuurlijk niet fijn! Je wilt van je nieuwe toestel kunnen genieten! Hoe heb je het toestel besteld? Als dit online/telefonisch was en je hebt het korter dan 7 werkdagen, stuur het toestel dan terug met behulp van het retourformulier. Je kunt hierop aangeven dat het toestel niet goed functioneert.
Als je het toestel in de winkel gekocht hebt, of als je buiten de zichttermijn van 7 dagen bent, kun je er het beste mee langs de winkel gaan. Hier kunnen ze aangeven wat er verder met het toestel zal gebeuren en hoe je het beste geholpen kunt worden.

Succes!

PS. Leuk dat je je hebt aangemeld op het Forum! Heb je al eens rondgekeken?

Bekijk in context

1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@mcroon

Dat is natuurlijk niet fijn! Je wilt van je nieuwe toestel kunnen genieten! Hoe heb je het toestel besteld? Als dit online/telefonisch was en je hebt het korter dan 7 werkdagen, stuur het toestel dan terug met behulp van het retourformulier. Je kunt hierop aangeven dat het toestel niet goed functioneert.
Als je het toestel in de winkel gekocht hebt, of als je buiten de zichttermijn van 7 dagen bent, kun je er het beste mee langs de winkel gaan. Hier kunnen ze aangeven wat er verder met het toestel zal gebeuren en hoe je het beste geholpen kunt worden.

Succes!

PS. Leuk dat je je hebt aangemeld op het Forum! Heb je al eens rondgekeken?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic