Hoi @gerrelle
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Zo ie zo hoef je je abonnement niet zelf samen te voegen als je Vodafone hebt met Ziggo. En al helemaal niet als je combinatie korting wilt ontvangen, dit gaat automatisch zolang je adres op beide abonnementen maar gelijk is.
Probeer eens je inlog met elkaar te wisselen. Je Vodafone inlog met wachtwoord van Ziggo of andersom. Wisselen even met elkaar en dan kan het soms wel eens goedkoper (dan heeft het systeem alles verwisseld). Ik weet niet wat je bedoelt met nog steeds geen M&S en er stond XL. Mocht je deze hebben aangevraagd dan duurt dit soms even, maar dan zou het nu goed moeten zijn. En gaat het om de combinatie korting, dan ontvang je alleen M&S L en geen XL.
Misschien iets meer duidelijkheid. Het is vandaag zondag, er is nu niemand van Vodafone op de community, morgen weer. Anders kan je zeker even bellen met de klantenservice en daar helpen ze je graag verder.