gerrelle

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samenvoeging met Ziggo

Na samenvoegen met Ziggo account kan ik niet meer in Ziggo go, Mijn Ziggo en heb nog steeds geen movies en series terwijl er XL stond

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12302Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @gerrelle 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zo ie zo hoef je je abonnement niet zelf samen te voegen als je Vodafone hebt met Ziggo. En al helemaal niet als je combinatie korting wilt ontvangen, dit gaat automatisch zolang je adres op beide abonnementen maar gelijk is. 

Probeer eens je inlog met elkaar te wisselen. Je Vodafone inlog met wachtwoord van Ziggo of andersom. Wisselen even met elkaar en dan kan het soms wel eens goedkoper (dan heeft het systeem alles verwisseld). Ik weet niet wat je bedoelt met nog steeds geen M&S en er stond XL. Mocht je deze hebben aangevraagd dan duurt dit soms even, maar dan zou het nu goed moeten zijn. En gaat het om de combinatie korting, dan ontvang je alleen M&S L en geen XL. 

Misschien iets meer duidelijkheid. Het is vandaag zondag, er is nu niemand van Vodafone op de community, morgen weer. Anders kan je zeker even bellen met de klantenservice en daar helpen ze je graag verder. 

gerrelle
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi energiebron,

Hierbij de antwoorden waarom gevraagd.

Helpdesk van Vodafone heeft beide accounts samengevoegd, heb ook voor beide dezelfde inloggegevens, heb movies en series xl van Ziggo voor 12 maanden gekregen maar hiervan doen alleen de tv zenders het

Energieboy
Expert
Expert
  • 12302Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Dan heeft de persoon het waarschijnlijk niet goed gedaan of dat het nog verwerkt moest worden en dan het nu wel werkt. Eventueel zou je bij je Ziggo account gewoon weer een nieuw wachtwoord kunnen aanvragen en dan zien of het werkt. 

Ziggo M&S XL kan je ook de zenders gewoon zo zien. Maar voor Movies&Series moet je via het menu van je Ziggo kastje bekijken. Die staan niet los als zenders. Het Movies & Series XL aanbod is voor iedereen zichtbaar in het On Demand menu onder de categorie Movies & Series XL. Heb je niet het juiste abonnement? Dan krijg je een melding.

Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met de klantenservice van Ziggo, die moeten je daar mee kunnen helpen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1101Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @gerrelle, welkom hier!

Als ik je gegevens controleer dan zie ik dat er voor het mobiele nummer geen My Vodafone account geregistreerd is. Met jouw @home e-mailadres is alleen een Mijn Ziggo account actief. De accounts zijn dus niet samengevoegd. Mocht je de accounts wel willen samenvoegen dan kan dit door in Mijn Ziggo te kiezen voor het account uitbreiden. Er wordt dan een My Vodafone account geregistreerd en voor beide omgevingen heb je dan dezelfde inloggegevens. Let op. Kies in dit geval niet voor ''samenvoegen''. Deze optie werkt alleen als er voor beide omgevingen al een account actief is. Uiteraard kun je je ook voor My Vodafone registreren met een ander e-mailadres, zodat je dan 2 afzonderlijke accounts hebt. 

Wat betreft de 12 maanden gratis Movies en Series XL. Dit is natuurlijk niet onderdeel van de Gratis Extra's, maar betreft een andere actie. Dit zenderpakket staat actief. Je ziet dit ook terug in Mijn Ziggo onder het kopje 'Producten' - 'Televisie'. 

EllevanTilburg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, Na een heleboel omzwervingen en contacten met Ziggo heb ik toch maar een ander emailadres voor Vodafone gekozen en het wachtwoord voor mijn ziggo moeten veranderen, kan ik na 24 uur proberen of de app ziggo go werkt. en als alles het weer doet(nu dus nog niet) ga ik geen samenvoeging meer doen Ziggo+Vodafone bedankt zover voor het meedenken

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic