Hoi
Eef Duitscher Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je te koppeling gedaan via Mijn Ziggo of via My Vodafone?
Als je het via My Vodafone hebt gedaan, login via My Vodafone, ga helemaal rechts boven in beeld (bij je mail adres) en klik op het mail adres. Je krijgt dat te zien: Mijn account en Uitloggen. Kies voor Mijn account. Dan kan je op de nieuwe pagina je account uitbreiden (of account samenvoegen). Daar moet dat lukken, als het goed is.
Doe je het via Ziggo dan ga je naar Mijn Ziggo, klik op login. Login en klik in het menu op gegevens. Ga naar beneden en klik dan onder het kopje Inloggegevens Mijn Ziggo op Ga naar Mijn Account. En dan krijg je een nieuw scherm waar je ook weer je account kan uitbreiden en samenvoegen.
Dit zou het normaal gewoon moeten doen en als je er niet uit komt, neem dan contact op met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een
chat te starten.
Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Daar kunnen ze je ook helpen met je vraag. Duurt misschien iets langer maar ook deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken. Succes en laat nog even weten of het is gelukt en hoe je het hebt gedaan
🙂