Eef Duitscher

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samenvoegen account

Ik heb een abonnement bij Ziggo en twee bij Vodafone. Nu is er één Vodafone account gekoppeld met ZIggo. De tweede wil ik toevoegen maar dat lukt of kan niet. Is daar een oplossing voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Eef Duitscher
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je te koppeling gedaan via Mijn Ziggo of via My Vodafone?

Als je het via My Vodafone hebt gedaan, login via My Vodafone, ga helemaal rechts boven in beeld (bij je mail adres) en klik op het mail adres. Je krijgt dat te zien: Mijn account en Uitloggen. Kies voor Mijn account. Dan kan je op de nieuwe pagina je account uitbreiden (of account samenvoegen). Daar moet dat lukken, als het goed is.

Doe je het via Ziggo dan ga je naar Mijn Ziggo, klik op login. Login en klik in het menu op gegevens. Ga naar beneden en klik dan onder het kopje Inloggegevens Mijn Ziggo op Ga naar Mijn Account. En dan krijg je een nieuw scherm waar je ook weer je account kan uitbreiden en samenvoegen.

Dit zou het normaal gewoon moeten doen en als je er niet uit komt, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Daar kunnen ze je ook helpen met je vraag. Duurt misschien iets langer maar ook deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken. Succes en laat nog even weten of het is gelukt en hoe je het hebt gedaan 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Eef Duitscher
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je te koppeling gedaan via Mijn Ziggo of via My Vodafone?

Als je het via My Vodafone hebt gedaan, login via My Vodafone, ga helemaal rechts boven in beeld (bij je mail adres) en klik op het mail adres. Je krijgt dat te zien: Mijn account en Uitloggen. Kies voor Mijn account. Dan kan je op de nieuwe pagina je account uitbreiden (of account samenvoegen). Daar moet dat lukken, als het goed is.

Doe je het via Ziggo dan ga je naar Mijn Ziggo, klik op login. Login en klik in het menu op gegevens. Ga naar beneden en klik dan onder het kopje Inloggegevens Mijn Ziggo op Ga naar Mijn Account. En dan krijg je een nieuw scherm waar je ook weer je account kan uitbreiden en samenvoegen.

Dit zou het normaal gewoon moeten doen en als je er niet uit komt, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Daar kunnen ze je ook helpen met je vraag. Duurt misschien iets langer maar ook deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken. Succes en laat nog even weten of het is gelukt en hoe je het hebt gedaan 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het met de bovenstaande tips gelukt Eef Duitscher?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic