Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

Samen met klanten bouwen aan de nieuwe My Vodafone app

Al een tijdje kun je gebruik maken van onze nieuwe My Vodafone app.
Een app als de My Vodafone app is eigenlijk nooit helemaal klaar. Dat is maar goed ook! In de toekomst blijven we verbeteren en voegen we nog veel meer functies toe. Zo zorgen we ervoor dat we het gebruik van de app steeds gemakkelijker én leuker maken voor onze klanten.

Na de lancering kregen we van zowel klanten als experts feedback, tips en suggesties. Bedankt daarvoor! Daardoor hebben we al heel wat aangepast aan onze app.
Maar er blijft altijd ruimte voor verbetering. Graag horen we van júllie wat jullie vinden van onze My Vodafone app. Heb je een opmerking, tip of klacht? Die is altijd welkom! Heb je suggesties voor nieuwe functies? Ook die worden erg gewaardeerd natuurlijk. Elk goed idee nemen we mee in onze overwegingen. Dus laat je horen in de comments onder dit topic..
19 Reacties 19
Anonymous
Niet van toepassing
Hey BeRei,

Wat je eventueel kunt proberen om de foutmeldingen weg te krijgen is even de cookies verwijderen van je internet browser en of eventueel een andere browser proberen.
Mocht dat niet werken raad ik je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice.
Zij kunnen dit laten onderzoeken waarom telkens de foutmelding komt en wat er precies mis gaat.
Geef dan ook meteen aan betreft het aan en uit zetten van de blozen en eventueel de enquête die telkens in beeld komt.
Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe je contact op kunt nemen met de klantenservice. Helaas vanuit hier kan ik weinig voor je betekenen ivm privacy gevoelige gegevens.

Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.

Groetjes stevied86
BeRei

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb uiteraard allang contact opgenomen met Vodafone en ze hebben er een case van gemaakt. Ik wilde het alleen nog even hier laten weten. Misschien hebben andere mensen wel soortgelijke problemen.
BeRei

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben er inmiddels achter dat My Vodafone ineens denkt dat ik een zakelijke gebruiker ben. Bij de enquete onder 'Mag ik je wat vragen?' kreeg ik allemaal vragen die betrekking hadden op zakelijke abonnementen. Ook is dat de reden dat ik geen Blox aan en uit kan zetten en mijn tegoedpagina altijd een foutmelding geeft. Ik vraag me alleen toch wel ernstig af hoe dit zomaar kan gebeuren.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
BeRei

Heb je misschien recent een BTW specificatie aangevraagd voor op je factuur? Dan is het mogelijk dat je hierdoor bent omgezet naar een zakelijke gebruiker.

Wel jammer trouwens dat je nu minder tevreden bent over onze hulp via Twitter. Dat horen we natuurlijk niet graag want we doen juist nog steeds ontzettend ons best om constant vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
BeRei

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee, ik heb geen BTW-specificatie aangevraagd. Ik mag hopen dat dit binnen een paar dagen opgelost is, want ik vind het uiterst irritant dat mijn hele profiel blijkbaar naar de klote is.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
BeRei

Dat kan ik zo niet zeggen omdat ik je gegevens niet bij de hand hebt. Misschien kun je toch het beste nog even met ons Twitteren. Als je geen zakelijk gebruiker bent zou je namelijk gewoon wél toegang moeten hebben tot je account, en zou je ook gewoon BloX zelf aan- en uit moeten kunnen zetten. Als dat niet kan dan moet er iets anders mis zijn.

Je logt wel in met je e-mailadres en kunt wel alles doen via de site?
BeRei

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja, ik log gewoon in met mijn mailadres en wachtwoord. Klantenservice via twitter had zelfs m'n profiel verwijderd, zodat ik een nieuwe kon aanmaken, maar hielp niets. Alles wijst erop dat m'n profiel op een of andere manier als zakelijk gezien wordt, terwijl ik dat helemaal niet ben.

Nog verder twitteren heeft geen zin, want ze zeggen dat ze ermee bezig zijn.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
BeRei

Hoe staat het er inmiddels mee? Al iets verder gekomen?
BeRei

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee, ze zeggen nog steeds dat het 'in onderzoek is'. Ik heb het nog even gecheckt en bij m'n zus werkt alles wel gewoon. Overal waar bij mij 'zakelijk' vermeld staat, staat het bij haar niet.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
BeRei

Het blijkt inderdaad in jouw geval een technisch issue te zijn. Dit moet verholpen worden door onze technische dienst. Dit is in ieder geval niet de normale gang van zaken.
dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Beste ik had eens een vraag heb 2 abo's op mijn naam 1 voor me zelf de ander is van me dochter als ik nu inlog zie de 2 mobielenummers staan,is het mogelijk om 1 nummer op de app te zetten zonder dat ze andere gegevens van nummer 2 ziet behalve haar eigen nummer dat ze op dr eigen app kan kijken naar de gebruikers gegevens.

Anonymous
Niet van toepassing
Hey dantis,

Zeker kan dat Wat je dient te doen is de app verwijderen en opnieuw installeren. Jij voegt alleen jouw nummer toe en je dochter alleen haar nummer.
Zo hebben jullie beide inzicht in jullie eigen nummer.

Groetjes stevied86
dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Gedaan en het werkt nu thanks !
Anonymous
Niet van toepassing
Super, mocht je nog andere vragen hebben hoor ik het graag!!!

Groetjes stevied86
BeRei

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels alweer drie weken verder en ik ben nog helemaal geen stap verder. Ik krijg steeds te horen dat ze achter de schermen 'keihard' aan het werk zijn, maar ik vind het ronduit spijtig dat ik daar nog helemaal niets van teruggezien heb. Onglooflijk dat dit blijkbaar zomaar kan gebeuren met een klant.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is als het langer duurt dan verwacht. Ik ga er echter vanuit dat onze collega's hun uiterste best doen om dit alsnog voor je op te lossen. Wacht dat nog even af. In ieder geval bedankt voor het geduld.
Ppptje

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb een abonnement en mijn dochter prepaid.
Deze zijn in mijn account aan elkaar gekoppeld.
Kan zij in de My Vodafone app inloggen zodat zij alleen haar tegoed kan zien en niet mijn tegoed?

Bedankt alvast.

Patrick
Anonymous
Niet van toepassing
Ja dat kan met dezelfde gegevens als u. Vervolgens alleen haar nummer toevoegen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Met de My Vodafone App voor Android-gebruikers is nu een nieuwe functionaliteit beschikbaar. Vanaf 11 november 2015 kun je namelijk onze dekkingskaart bekijken. Je ook storingen en geplande werkzaamheden inzien en zelfs notificaties aanzetten voor eventuele storingen of geplande werkzaamheden in de buurt. Over enkele weken volgt de update voor de iOS-versie. Zie voor meer informatie onze website.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic