Feelfree

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Saldo verdwijnt

zonder te bellen gaat mijn saldo naar nul. Waarschijnlijk moet ik ergens een instelling wijzigen o.i.d. maar ik weet niet hoe of wat. Ben een oude (80 jaar) digibeet en hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast veel dank, Albert
7 Reacties 7
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Feelfree,

Ohjee, dat klinkt niet goed. Ik neem aan dat dit om een prepaid gaat? Het is vanaf deze afstand een beetje lastig om in te schatten wat er precies aan de hand is. Misschien verbruik je onbedoeld data? Als je inlogt in My Vodafone kun je zien waar het verbruik aan op gaat. Zou je dit eens willen proberen? Dan kunnen we gerichter verder kijken.

Feelfree
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sharon,
Ik gebruik sinds 1 jaar een Samsung Galaxyi S5 Neo en een abonnement van € 22,50 pm.
In maart heb ik vlgs Vodafone € 6,00 buiten de bundel gebruikt en in mei € 2,00.
Nu gebruik ik bijna altijd mijn wifi verbinding en begin deze maand was mijn saldo
al weer op.
Ik heb de telefoon onderweg wel aanstaan, maar wordt nooit gebeld en bel zelf ook nooit.
Daarom denk ik dat er iets in de Instellingen gewijzigd moet worden en hoop dat u mij
daarbij ook kunt helpen.
De handleiding heb ik ook al geraadpleegd, maar niet veel wijzer geworden. Heb wel over
Roaming gehoord maar die staat UIT.
Deze "oude" man (80 jaar) en digibeet wacht nu rustig af.
Alvast heel veel dank,
groeten,
Albert


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Feelfree, heb je al eens een kijkje genomen in dit topic? Daar vind je namelijk een uitgebreide uitleg terug. Op onze website vind je overigens ook nog een uitleg.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Feelfree
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry maar met deze antwoorden en "adviezen" kan ik geen kant op,
en het probleem is dus ook niet opgelost.
Had meer verwacht.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Feelfree, vanwege je privacy kunnen wij het helaas niet controleren. De tips in het topic en op onze website geven aan hoe je het via je toestel kunt nakijken. Als het niet lukt kunnen we in een van onze winkels je hierbij helpen. Aangezien we dit via het Forum niet verder kunnen oppakken zal het topic worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic