Tarik

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS van Vodafone met creditering voor Samsung Galaxy S4

Hebben mensen ervaring met het volgende:
Eind april (toen de S4 uitkwam) en ik mijn abonnenment verlengde waarbij ik 75 euro moest bijbetalen voor het toestel (S4) heb ik van Vodafone een sms gekregen met daarin de volgende tekst (ongeveer): Vanwege het goedkoper worden van de Samsung Galaxy S4 krijgt u een creditering van € 65,-. Deze sms heb ik ontvangen op mijn oude toestel (Iphone4) welke ik inmiddels verkocht heb. Nu krijg ik een factuur van Vodafone van € 75,- voor het toestel. Ik heb de sms niet meer omdat ik later de S4 ging gebruiken. Nu weigert Vodafone de 75 euro te crediteren voor 65 euro (zodat ik maar 10 euro hoef te betalen) zonder bewijs van het smsje. Als ik aangeef dat Vodafone na moet kunnen gaan welke smsjes naar mijn nummer gestuurd zijn dan geeft men (Marielle van de Ven) aan dat dat niet mogelijk is. Hebben meer mensen deze sms gekregen? Of dezelfde ervaring gehad?
 
groeten,
 
Tarik
4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Tarik,

Ik moet je bekennen dat je sms me niet bekend in de oren klinkt. Is dit misschien iets dat persoonlijk met jouw is afgesproken? Is je verteld dat hier een aantekening van is gemaakt in ons systeem?
Tarik
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Annabelle,
 
Ik was ook blij verrast toen ik de sms binnen kreeg! Er stond duidelijk in dat de Samsung Galaxy S4 goedkoper is geworden. Daarom begrijp ik niet dat medewerkers van Vodafone hier niets van afweten. Ik ben zo stom geweest om mijn Iphone toen terug te zetten naar de fabrieksinstellingen zonder een printscreen van de sms te maken. Zou je (nogmaals) kunnen navragen bij andere afdelingen of hier iets over bekend is? Er is blijkbaar nergens een aantekening van gemaakt, want ik kom er niet uit met je collega Marielle van de Ven. Dat soort smsjes worden toch niet door eenlingen verstuurd? Dat moet van hoger hand zijn besloten.
 
Tarik
Tarik
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Annabelle,

Nog nagegaan?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ja, dit is inmiddels bekend. Ik raad je aan om even contact op te nemen met mijn directe collega's via Facebook of Twitter, dan kan het in orde gemaakt worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic