Vmlwes58

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS ontvangen werkt niet

Sinds maanden kan ik geen sms versturen of ontvangen. Ik moet/wil resetten omdat toetsenbord ook niet normaal werkt. Maar bij resetten wordt   dubbele verificatie  gevraagd,en dat kan niet met mail,maar alleen met sms. En de sms is de voornaamste reden dat ik wil resetten.  (Ik ben digibeet,en kan niet naar Samsung Service winkel ivm gebroken nek,en kan mijn mobiel niet missen ivm hartproblemen. ) mvg Marie-Louise 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Vmlwes58 
Dit is natuurlijk heel vervelend en zeker als je de deur niet uit kan om te laten testen. Denk je dat het alleen aan sms ligt of ligt het ook aan je toestel? 

Je zou natuurlijk aan iemand anders kunnen vragen of je je simkaart bij die persoon in z’n toestel mag stoppen om te zien of het nu aan je telefoon ligt of aan je simkaart. En stop dan het simkaartje van de ander in je eigen toestel en kijk dan wat daar mee gebeurd. Op die manier kan je uitsluiten of het aan je toestel ligt of aan je simkaart. 

Kijk ook even of het sms nummer klopt in je toestel: 06 540881000. Hoe in te stellen, kijk voor meer info: https://handleidingen.vodafone.nl

Als het echt aan je toestel ligt dan is het het best om langs een Vodafone winkel te gaan, of om het toch terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit is natuurlijk wel een flinke stap en ik begrijp dat je dit zelf niet kan doen. Eventueel kan je de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen of ze je simkaart een reset willen geven. Zeker als je de test hebt gedaan met de toestellen en als je denkt dat het aan de simkaart ligt. 

En anders aan iemand vragen of die er mee langs een winkel kan gaan. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Vmlwes58 
Dit is natuurlijk heel vervelend en zeker als je de deur niet uit kan om te laten testen. Denk je dat het alleen aan sms ligt of ligt het ook aan je toestel? 

Je zou natuurlijk aan iemand anders kunnen vragen of je je simkaart bij die persoon in z’n toestel mag stoppen om te zien of het nu aan je telefoon ligt of aan je simkaart. En stop dan het simkaartje van de ander in je eigen toestel en kijk dan wat daar mee gebeurd. Op die manier kan je uitsluiten of het aan je toestel ligt of aan je simkaart. 

Kijk ook even of het sms nummer klopt in je toestel: 06 540881000. Hoe in te stellen, kijk voor meer info: https://handleidingen.vodafone.nl

Als het echt aan je toestel ligt dan is het het best om langs een Vodafone winkel te gaan, of om het toch terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit is natuurlijk wel een flinke stap en ik begrijp dat je dit zelf niet kan doen. Eventueel kan je de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen of ze je simkaart een reset willen geven. Zeker als je de test hebt gedaan met de toestellen en als je denkt dat het aan de simkaart ligt. 

En anders aan iemand vragen of die er mee langs een winkel kan gaan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic