L_J

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS ontvangen over vervallen extra's Ziggo Vodagone

Hallo,

Vanmiddag heb ik een aanvraag gedaan voor het omzetten van mijn (fysieke) SIM naar een eSIM. Even daarna kreeg ik een SMS van 'Vodafone' dat mijn gratis extra's komen te vervallen omdat er geen Ziggo abonnement met Internet meer op mijn adres geregistreerd zou zijn. Ik kreeg de SMS echt van Vodafone en niet van Ziggo. Bij die laatste heb ik al helemaal niets aangepast. Een kleine twee weken geleden enkel mijn Vodafone abo verlengd en vandaag dus mijn SIM gewisseld. Dat is verder gelukt en tot op heden heb ik zo te zien nog steeds mijn extra's maar ik wilde het toch even melden aangezien mij dit niet de bedoeling lijkt.  

Bij voorbaat dank. 

L_J

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @L_J 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het enige wat belangrijk is, is dat je adres gegevens bij Ziggo en Vodafone hetzelfde zijn. Als je, na controle, ziet dat de adressen kloppen, vul dan je persoonlijk gegevens in en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hi @L_J, welkom op de Community! 

Wat gek dat je deze berichten krijgt, terwijl je slechts een simwissel hebt begaan. Dat vraagt natuurlijk om een verklaring. 

Heb je zelf al gecontroleerd of de abonnementen op hetzelfde adres staan? Dat is namelijk de basis voor de gratis extra's. Vergeet daarnaast niet je profiel te updaten met de gegevens, helaas kan ik nu niks controleren. 

L_J
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reacties. Aan mijn adresgegevens is verder niets gewijzigd. Wel heb ik nog even voor de zekerheid gekeken of deze gelijk staan, wat het geval is. Zo te zien heb ik bij zowel Vodafone als Ziggo nog steeds de extra's. Tot op heden lijkt er dan ook nog niets veranderd te zijn. Dat SMS bericht zal om één of andere reden getriggered zijn maar ik ga er vanuit dat het een incidentje is geweest. Ik houd in het in de gaten. 

D-2010

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Toen ik vorig jaar mijn abonnement bij Vodafone verlengde (met een andere bundel) kreeg ik een soortgelijk sms'je. Heb toen navraag via Twitter gedaan en werd aangegeven dat er niks aan de hand is. Dat bleek ook zo te zijn. Uiteindelijk geen duidelijkheid gekregen waarom dat bericht verstuurd, dus er zit kennelijk ergens een soort van error in dat systeem. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic