De topic is verdwenen en/of aangegeven als verholpen omdat Steven het volgende heeft aangegeven:
Inmiddels heb ik de notificaties aangepast en het e-mailadres verwijderd. Als het goed is moet je nu geen notificaties meer ontvangen over de facturen
@patrickcOmdat Steven in de veronderstelling was dat dit is aangepast voor je, heeft hij daarom ook de topic gesloten. Dus die reactie begrijp ik wel. Dat er nu uiteindelijk administratief toch iets mis gaat, daar kan hij niets aan
doen. Omdat Steven nu met vakantie is, kan hij nu niets doen. Daarom zal ik
Sharon, een van de andere moderatoren, erbij roepen om te vragen of die je nu verder kan helpen.
Daarnaast ben ik het met je eens dat het in deze tijd toch wel handig zou zijn als je daar als klant zelf voor kan kiezen in My Vodafone. Dus zeker een goede klacht naar Vodafone om dit eens op te lossen en te zorgen dat mensen zelf kunnen kiezen wat ze willen. Laten we hopen dat ze dit eens oppakken. Jammer genoeg kan je dit zelf nu niet aanpassen. Daarom nog maar even wachten op Sharon en hoop dat die je kan helpen.