Radj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS nietontvangen

Sinds vanmorgen ontvang ik geen SMS berichten. Klantendienst opgebeld maar na een tijdje is de verbinden verbroeken en ben ik nog steeds niet geholpen. Werd ook niet teruggenbeld  wat ik uitermate slordig vind.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Radj 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dat is wel heel vervelend maar in deze corona tijd kan het wel eens mis gaan. Je zou eventueel een chat kunnen starten, dat is wat makkelijker in deze tijd. Maar heb je je toestel al eens uit gezet en je simkaart eruit, na 2 minuten weer aan, simkaart erin. Dan kan het zijn dat je een reset krijgt en dat het dan weer werkt.

En controleer het SMS centrale nummer: +316540881000
Instellen kan via **5005*7672*+316540881000# te bellen, dat moet ook lukken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Radj 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dat is wel heel vervelend maar in deze corona tijd kan het wel eens mis gaan. Je zou eventueel een chat kunnen starten, dat is wat makkelijker in deze tijd. Maar heb je je toestel al eens uit gezet en je simkaart eruit, na 2 minuten weer aan, simkaart erin. Dan kan het zijn dat je een reset krijgt en dat het dan weer werkt.

En controleer het SMS centrale nummer: +316540881000
Instellen kan via **5005*7672*+316540881000# te bellen, dat moet ook lukken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3013Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Radj 
Welkom op de Vodafone Community. 

Knap irritant dat je geen SMS-berichten meer kunt ontvangen. Altijd apart als zoiets uit het niets om de hoek komt kijken. Fijn om te zien dat @Energieboy je al te hulp schiet en een aantal tips heeft gegeven. Zat dé gouden tip voor jou hier ook tussen? Ik ben ontzettend benieuwd en hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic