Hattem

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS met eigen tekst bij afwezigheid automatisch laten versturen

Hallo, ik kreeg vandaag, nadat ik een vodafone medewerker telefonisch probeerde te beruiken, een keurige SMS met de mededeling dat hij vandaag afwezig was en dat het fijn was als ik een mailtje stuurde naar zijn mailadres (direct aanklikbaar). Geweldig mooi en handig maar...kan nergens vinden hoe ik dat kan regelen ! hartelijk dank alvast voor de te nemen moeite !
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Hattem

Ik heb de uitleg gevonden in de gebruikershandleiding op pagina 48, hoofdstuk 5. Kijk bij 'Gesprekken ontvangen' en vervolgens 'Een inkomend gesprek beantwoorden met een sms-bericht'. Het staat daarin uitgelegd met plaatjes, vandaar dat ik je even doorverwijs.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @Hattem ,

Kijk eens bij je telefoon/oproep intstellingen of er iets staat van reageer met tekstbericht. Of iets dat er op lijkt. Op mijn iPhone is dat wel mogelijk in ieder geval. Als er gesprek binnenkomt dan kun je ipv op te nemen klikken op een standaard antwoord als het niet uit komt.

Hattem
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry, dank je wel ! Dacht dat het iets was wat ik bij de Vodafone instellingen moest regelen !
Ik zie inderdaad zoiets staan op mijn IPhone nu nog even kijken hoe ik dat activeer.....
zie niet direct hoe ik dat moet doen.
Dank je wel Arina !

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Hattem

Ik heb de uitleg gevonden in de gebruikershandleiding op pagina 48, hoofdstuk 5. Kijk bij 'Gesprekken ontvangen' en vervolgens 'Een inkomend gesprek beantwoorden met een sms-bericht'. Het staat daarin uitgelegd met plaatjes, vandaar dat ik je even doorverwijs.
Hattem
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic